V tomto kontexte ma udivuje, na kieho čerta Košiciam treba ďalší sólovoz. To je s nimi nejaký zásadný problém? Pretože ja vidím 10+ dispozičných vozov tejto kapacity, ktoré sa uvoľnili po zaradení SU12.
Čo tiež vidím je, že aj napriek dodávke nemalého počtu kĺbových vozidiel sa stále v pracovné dni nájde nejaké poradie, kde sa motá sólo.
Takže potom... Chystá sa nejaké zahusťovanie intervalov, zvýšenie počtu liniek, resp. všeobecne navýšenie výkonov, že sa nakupuje niečo, čoho vyzerá byť dostatok?
Ak áno, tak by mal zaujímal link, kde sa o tom dočítam viac. Bolo to rečí o transparentnosti pred voľbami a tuto sa dejú všelijaké nákupy a prenájmy bez toho, aby to bolo pred verejnosťou akokoľvek argumentované či vôbec prezentované.
Nie, to nie je pravda, určite sa nájde racionálne vysvetlenie, ktoré nás všetkých presvedčí, že sa mýlite.... To nie je bordel To má tak byť. V Košiciach je toto cieľom. Alebo prostriedkom k ešte ušľachtilejšiemu cieľu?.... Nie nie, toto nie je bordel, ale normálny žiaduci stav, ktorý má príčinu, ktorá sa nedá a nebude dať odstrániť. Bolo by chybou sa vôbec niečím takým zaoberať. V Košiciach akékoľvek zlepšenie by bolo krokom späť. Tu je už tak dobre...
F9 vnutrozavodova linka ide cez koksovňu a tam je deň bordel po zemi a k tomu veľa prachu keď s tamadial prechádzam tak nevidím ani vlečku toľko prachu je vo voze
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Iv