Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Fero1 #85444:
Feri a teraz po tvojich komentoch za ktore ti plne davam za pravdu co myslis preco uz dlhsiu dobu ja ako dlhorocny kosican vazne zvazujem sa odstahovat do Blavy? asi teraz vies preco.. presne pre toto.. pre dlhe roky zdochnuty zakapany system a doslova mrtvolnu neschopnost a nemohucnost vsetkeho a vsetkych vo vsetkom.. ulambatar, suvix. mesto temna, mafie, debilizmu bez hranic. a vyrazne k rozhodnutiu napomohli posledne udalosti najma ukazka totalnej neschopnosti ten nedavny (ne) tender elektriciek ktory tomu vsetkemu tu u nas nasadil doslova uz kralovsku korunu.. ci vecne slubovane trolejbusy a ich poprava v meste.. alebo popravena MET a jej (ne)pokracovanie , ci az na upravenych par metrov na jazere(totalny vysmech) ani meter eurovela11 naostro za posledne roky(susedne staty ho uz maju hotovy od vrchu po spodok) a to som stale len pri doprave(ci mhd ci cyklo).. dalej ani radsej nejdem.. co tema to predvolebny slub a zaroven totalne zlyhanie sucasneho primatora ktory sa tak vie akurat pred kamerou xsichtit aky je on pan a uskrnat sa selficka robit to mu ide.. ovela viac osohu pre mesto by bolo keby ostal vecnym aktivistom, sorry ze to musim takto na plnu hubu povedat.. to mu islo tam bol ako ryba vo vode.. a ze sa ako mesto tvarime ako sme "eko" a pritom koname presne opacne-nakupujeme stale len lacne smradobusy a nic ine.. to je tak vsetko co tento a predosli primatori dokazali.. to este aj takemu Presovu vo vela oblastiach zavidim ako to tam omnoho lepsie funguje a ako investuju ovela viac do eko dopravy a ako su roky ovela viac zeleni.. takze viacmenej rozhodnute BA, moderne mesto milovymi krokmi napredujuce a utekajuce ostatnym mestam v mnohych oblastiach, je v maximalnom kurze a to zdaleka teraz nie len kvoli lepsie platenej a zaujimavejsej praci..
Reply on: Fero1 #85444:
K tým pantografom... Ono to pri cykle v lete sem-tam a v zime s odstavenou exteriérovou umývacou linkou (lebo zima) ani inak vyzerať nemôže.
Reply on: Bmpeer #85435:
Keby to bola pravda, nemal by som námietky... Rovnako staré eletričky a rovnako staré autobusy v Ke. Stačí si porovnať Košice ako také.... Jednen zatečený fľak z odkvapu je otázka načasovanej fotky po daždi, kedy je uhlík práve stečený... Roky zauhlíkované boky našich Varií , ktoré nevideli handru, mop, umývačku, kefu a podobne odkedy boli kúpené. Sú rovnaké ako naše železničné vagóny... Pantograf na trati KE- Lipany natretý novým PUR lakom v 2021 odvtedy nevidel umývačku vozňov ani handru ani raz. A pantografy jazdia a jazdili aj v Česku.... Naše koľajové osobné dráhové vozidlá sa podobajú na nákladné vagóny... Ako vyzerajú reko kačeny? ako vyzerajú T6? V Košiciach používame bielu ako súčasť korporátneho náteru... prečo je tá biela hrdzavohnedá? Pozrite si ako vyzerajú T6 predané Prahou do Sofie a zistíte, že bez úprav sa tam tvária na nové... Šroty, ktoré sme my predali na Ukrajinu tam reprezentujú typickú košickú úroveň starostlivosti o električky.... Prečo rovnako 5-6 rokov staré blavácke električky sa stále lesknú? Sú čisté, nablýskané... Majú L A K .... naše vyzerajú, akoby sme ich posypali múkou aj po umytí a akoby sme si objednali namiesto laku na karosériu náter vápnom....... Sporadicky sa nájde chyba, aj na tých v Blave občas sa niečo olúpe.... ale toto, čo si my dovolíme vypraviť na košické koľaje je skutočne o inom... Nám toto stačí?
Reply on: monoblok #85442:
Košické staničné námestie je zablokovanie stavu starého 60 rokov na ďalších 40 rokov. Toto sa nerobí nikde na svete v civilizovanej krajine, ktorá má peniaze, dokonca cudzie, ktoré sa dajú použiť na krok dopredu.... To isté sa stalo na obratisku Amfiteáter, kde nenastal žiaden pokrok, to isté je na nám. Maratónu mieru.... To nikto nemá odvahu naplánovať infraštruktúru pre ľudí? Nám toto skutočne stačí? že je opravený asfalt? Tá informačná tabuľa s odchodmi spojov MHD je skutočne výsmech... takéto tabule mali byť minimálne štyri, plus ďalšie tri v staničných halách ŽSR a Eurobusu.... na každej autobus. zastávke mali byť digit. displeje, a nie také, ako dávame bežne, ale minimálne také, aké sú v Blave. Tam na zastávke skutočne vidím, kedy čo ide. U nás musíte prísť cez celú zastávku až k označníku... sú len jednostranné, malé.... spravidla ich zacláňajú búdky, ktoré sú vhodné akurát tak na kritické zhodnotenie a pokutu zhotoviteľovi... ako môže byť búdka nebezpečným miestom s výškou, ktorú je potrebné označovať šikmými žltými pruhmi... prečo sa u nás spraví niečo, čo je už v čase projektu nevyhovujúce a nebezpečné?.... To je skutočne normálne, že v centre mesta sa musíme zohnúť, aby sme si netresli hlavu do stropu zastávkovej búdky?.....
Fugnerova je dost blby terminal, hlavne taka stavba sa tazko udrzuje. Taky Regiojet tam navyse nabera ludi na takej bocnej zastavke, ktoru musi neznaly pomerov dost hladat. Terminal pred nasou stanicou nie je uplne blby, len to chcelo opravit chodniky kompletne a mohol byt radsej jeden dlhsi pristresok pre elektricky a dva pre autobusy. Svetelna tabula tam je a ukazuje najblizsie odchody. Skor by ma hneval stav chodnika smerom na Mlynsku, je tam kiosk rozbity niekolko rokov, jednotlive dlazdice uz popraskane alebo chybaju a cely chodnik je kvalitne okakany od vtakov.
K tým busom na R linkách - nebolo by lepšie dať tie študentské R4 dať už rovno po Jedlíkovej? Čo tak pozerám tak zvyčajne sú tie R4 také prázdnejšie, zatiaľ čo 10ky preplnené a to majú s prestupom. Neviem prečo jazdia radšej takto, no potom sú tieto bežné linky zbytočne plné
Reply on: Bmpeer #85435:
Nič nie je ideálne... skúste porovnať terminál Fugnerova v Liberci, ktorý má skoro 20 rokov s naším novým " terminálom?" železničná stanica Košice.... Skúste si nájsť fotky terminálu pred železničnou stanicou v Hradci Králové, Pardubiciach a podobných menších mestách.... nevidíte stále rozdiel?
Reply on: Dispecer #85436:
Skúste najbližšie / dnes, zajtra, pozajtra/ odfotiť ktorékoľvek vario zozadu, zboku v oblasti podvozka, prvý vozeň na streche zboku. Ktorýkoľvek. Ak nájdete jediný, ktorý má zachovaný lesklý lak, ktorý nevyzeraá ako žltomodrý matný papier vytlačený z tlačiarne, ktorý nemá biele časti zájdeté od hrdze a uhlíka / s výnimkou opravovaných dielcov po nehode pred dvoma mesiacmi/, pošlite to tu do diskusie a ja Vám pošlem následne fľašu sektu....
Reply on: xdobo #85431:
Možno problém v tom, že sľubuje veci, ktorých plnenie väčšinou závisia nielen od neho, alebo zabudol nájsť sponzora, ktorý by to zaplatil.
Reply on: Fero1 #85434:
Ja neviem, dnes som išiel Variom do práce a KT8 (529) naspäť a nejak si nepamätám žiadnu rozsiahlu špinu v oboch vozoch - ani na podlahe, ani zvonku.

Klimatizáciu považujem za povinnú súčasť vozidla MHD v našich zemepisných šírkach rovnako ako kúrenie. Avšak vykurovacia jednotka v tých vozidlách aspoň je narozdiel od tej klimatizačnej, to že sa nepoužíva je vec druhá. 😉

P. S.: A ja osobne za klimatizáciou neplačem, ja Variami (a inými električkami, či inými vozidlami MHD) cestujem v akomkoľvek počasí nezávisle na jej existencii. 😉
Reply on: Fero1 #85434:
Ja len k tomu Libercu - https://www.instagram.com/p/CZyhx0OtcuE/ a vlastne stojí za to mnoho príspevkov od miestneho vodiča. Neumyté, hrdzavé vozy, neustále pokazené výhybky, veľmi slabá infraštruktúra.
Netreba si to idealizovať, všade sa nájde niečo, čo funguje trochu horšie, nikde to nie je dokonalé.
Reply on: Dispecer #85421:
Nezaujíma ma politika, nevidím však žiaden dôvod plakať, že nám chýba v brikách klimatizácia, keď nikomu nevadí, že sa v nich v zime nekúri, len temperuje. Že Vám primrzne ruka k tyčke.... 30 rokov je v električkách zima, prakticky odkedy sa v T3jkách zrušilo/vyplo kúrenie pod sedákmi. Mrzneme v T6, mrzneme v KT8, mrzneme vo Variách... toto nikomu nevadí? A kúrenie je namontované, pretože je normálne, že kúrenie v električke býva... Ale všetci plačeme za klimatizáciou, ktorú by ani tak nikto nikdy nezapol, pretože je potrebné šetriť energiou rovnako ako v zime nezapíname reálne kúrenie... Všetci plačeme, aké hnusné električky tu máme..., ale každému je jedno, v akom stave nám tu jazdia? Nerozumiem, prečo sú prakticky bez laku, matné, špinavé, zodreté, zasrané od uhlíka, špinavé aj vnútri aj zvonku.... Toto nikomu nevadí? Diskutujeme dookola o tom istom a nikomu nevadí, že ani Praha, ani Liberec, ani Plzeň, ani Brno, ani Blava by takéto chronicky neumyté električky so "zažranou špinou" do mesta nevypravili za žiadnych okolností.... Osobne som v týchto mestách nevidel električku, z ktorej by zlúpali celovozidlovú reklamu aj s lakom, alebo po zlúpaní, že by na nich nechali lepidlo, ktoré nachytá špinu a ostávajú začierneté fľaky... Takto sa tam ľudia nevozia... Nám toto stačí? Prečo naše reko KT8 vyzerajú akoby rekonštrukcia prebehla v 1989? Naše električkové trate sa neumývajú, nečistia... autá kamienky a prach postupne pneumatikami poodhadzujú na trate uprostred ciest, tam sa po každom prejazde električkou práši a víri načervenalý železitý prach, ktorý sa usadzuje na zadnom čele každej novej električky... Každý autobus je v KE čistejší ako naše električky aj po tej najhnusnejšej búrke, aj po zime so solením ciest.... Porovnajte si rovnako staré električky v Blave a v KE a zistíte, že problém v tom, čo tu u nás jazdí nie je v type električky, ale v starostlivosti. Chápem, že mešká oprava vozovne, ale existujú aj handry a molitanové huby, Košice nie sú po vojne, prečo sa naše električky podobajú postupne stále viac a viac na nákladné vagóny?.... Špina nemá ospravedlnenie v peniazoch, DPMK je mestský podnik, nemáme koho zavolať na aktivačné práce?
Reply on: xdobo #85431:
Neškriekal si tu náhodou pred časom pod iným nickom, že jedine Polaček je spása Crowetownu?
tu je P.R. nasho vodcu v meste,aby ste vedeli co si nataca a robi ten tulpas.. predvolebne P.R. https://www.youtube.com/watch?v=zvno9Njv2kw ale ze zlyhal v oblasti dopravy to uz vo videu nespomenie , ze nesplnil parcialne trolejbusy ktore sluboval, takisto sa nepokracovalo v modernizacii el.trati, takisto zlyhal v nakupoch elektriciek, viacnasobne len nakupil par smradobusov tot vsjo v oblasti dopravy... a par amatersky opravenych ciest chodnikov a zastavok.. to je asi tak vsetko na cele 4 roky..dost chabe vysledky..
Reply on: mi.v #85429:
metro už je na ťahanovciach, tipujem to teda až po spustení lanoviek z furče 😊
Reply on: romeo #85428:
Ja viem tak, že tá nepretržitá nočná doprava sa spustí hneď po dokončení výstavby metra.
Reply on: MhdŤahanovce #85427:
áno, ale v rádiu podvysielali túto info dnes, takže očividne pustili do éteru neoverenú informáciu 🙂
Reply on: romeo #85425:
To bol len žart na prvý Apríl. Na konci článka to aj píšu 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.