Aj podľa mňa je súčasná trasa lepšia a plynulejšia. Prehodnotil by som to najskôr až pro plánovanom vybavení križovatky amfiteátra ďalšími semaformi. (Z môjho pohľadu ide o zbytočnosť, ale už keď sa to robí...)
Mna by celkom ten dovod zaujimal, beriem, ze v spicke moze byt problem odbocit k zastavke Amfiteater, osobne skor povazujem za problematickejsie odbocenie z Letnej na Zimnu. Ale inak je to skor zachadzka, v spicke dany smer vyziera ludi, ktori by pouzili 55. Bohuzial pri reko sa zdruzena zastavka urobila pri Druzbe, musim zatlieskat takemu projektu.
Hlavna vyhoda je zrychlenie a vacsia bezpecnost kvoli castym zapcham na Letnej ulici a velmi nebezpecnemu odboceniu z Letnej na Festivalove namestie. Druhou stranou to len dokoncili symetricky.
Čiže je to vlastne zbytočné, keďže to podľa vašich názorov úplne neprispieva k ničomu. Nebolo by múdrejšie posilniť električkovú linku ako nosnú a možno ostatné autobusové ako ďalej podporovať takto veľkú zachádzku? Teraz som si pozeral, že v Košiciach električky nejazdia každých 5 minút, ale každých 15. To je asi dôvod prečo je to tam tak zvláštne urobené. Pritom by sa dalo s častejšími intervalmi obslúžiť omnoho viac a lepšie. Možno aj so zredukovaním liniek na 1 na každé 2 konečné. Tie linky R tiež veľmi nechápem. Prečo nejde 1 s dobrými prestupmi niekde z centra, ale je ich milión a jazdia, niektoré raz za deň. Ak by bola jedna alebo dve a jazdili by ako na perifériu každých 15 minút v previazaní, určite by to uľahčilo život ľuďom a nemusela by sa z takej Šace ťahať priama linka do mesta. Stačil by komfortný prestup na električku.
Elektricka jazdi cely tyzden, plus tadial jazdia este posilove linky 55 z KVP a 18 od nemocnice pocas spiciek prac. dni. Bohuzial to evidentne nestaci a tak si ludia z KVP robia vyhliadkovu jazdu.
Zachádzka sa zaviedla v r. 2016 pri rekonštrukcii trate na Boženy Němcovej. Po otvorení trate sa ale nechala z dôvodu celotýždennej obsluhy Watsonovej ulice (blokov v okolí zastávky Obchodná akadémia).
Nie som Košičan, len si prezerám mapu zo zvedavosti a nedá mi: prečo nejde 19tka priamo na Amfiteáter keď je tá Botanická Záhrada obsluhovaná električkou? Zaujíma ma to, pretože v Bratislave takto nie je ani jeden úsek, kde by sa nosná autobusová linka stáčala, aby obsluhovala miesto, kde jazdí električka každých 5 minút. Je tam nejaký vysoký dopyt v tej lokalite? Prečo sa neposilní električka č. 7? Obe linky vychádzajú z rovnakej lokality Nad Jazerom. Čo v tom je?
Thank you for your answers!
I need the font because I really want a tram routesign-table from Kosice.
DPMK didn't respond to my email when I texted them saying I'd like to ask for some routesigns. So I decided to take a graphic of the R1 table and have it made at the printer. I haven't found the font yet.
Thank you again!
I'm making an Tram-modell.
Can you help me find the right paint? (New DPMK design)
I need the RAL codes for yellow and blue.
What font is used in the company logo? (this logo)
Thank you in advance for your help!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer
https://imhd.sk/ke/galeria-media/1692/Linkov%C3%A9-tabule/64330/Linka-R1