Ja nejsom SOR hejter a myslím si že existujú oveľa horšie autobusy ako SORky (napr. turecké šroty Karsan alebo Ivecá) tak sa ukľudni. To isté Taškentwageny. Akurát sú mi nesympatické. Nebudem sa tu s nikým hádať jak malé decko o tatrovku v škôlke že ktorý autobus je lepší.
Mimochodom zo SOR hejterov si robím srandu.
Dovol mi podotknut kamo ze tieto rachotiny jazdia aj v ČR v mnohych mestach taktiez v Bratislave a podobne..mam na mysli autobusy SOR. Co sa tyka elektriciek je to v pohode poruchy sa mozu vyskytnut vsade cize tak. Netvrdim ze je to nejaka extra vyjra samozrejme existuju aj ine znacky mozno lepsie a podobne ale to co tu mame to mame a jazdi to.
Nie, vtedy ho prevádzkovali ČSA, rovnako ako v Bratislave, Prahe a možno aj inde. Doonca na tieto letiskové linky boli vyrobené špeciálne dvojdverové Karosy ŠM11 (prvé a posledné dvere, vzadu miesto trojsedačky miesto na batožinu).
Nemohol by DPMK zaviesť linku typu "AIRPORTEXPRES" na letisko ? A to aj na úkor iného (vyššieho) cestovného, samozrejme nižšie , než je taxidoprava. Súčasná linka nie je vobec koordinovaná s príletmi a odletmi, pre zmysluplný transfer na letisko prakticky nepoužitelná, zatial víťazí taxík.
Dávam to celé ako tému do diskusie.
Pripomínam, že už v 60' tych rokoch (!) existovalo autobusové spojenie z Rosveltovej od budovy ČSA v náväznosti na prílety a odlety.
No, ak si dobre pamätám, v BA sa nedávali do plyňákov ani nové sedačky, u nás sa však do všetkých nainštalovala sedadlá Vogel 500 - preto mi to takto prišlo - viď foto:
Odkedy sú povinné revízie tlakových nádob v CNG autách, nie je problém s tými ľuďmi v Moldave osobne o tých prerábkach pokecať, keď už je človek tam na tej kontrole. Ak sa dobre pamätám, prerábka vtedy znamenala aj niečo také ako novú karosériu na pôvodných papieroch?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Karosa Lover
Mimochodom zo SOR hejterov si robím srandu.