Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUKYmhd #84111:
Maš pravdu. Mne sú nesympatické ale podstatné je to že jazdia.
Reply on: S499.1023 #84112:
Ja nejsom SOR hejter a myslím si že existujú oveľa horšie autobusy ako SORky (napr. turecké šroty Karsan alebo Ivecá) tak sa ukľudni. To isté Taškentwageny. Akurát sú mi nesympatické. Nebudem sa tu s nikým hádať jak malé decko o tatrovku v škôlke že ktorý autobus je lepší.
Mimochodom zo SOR hejterov si robím srandu.
Reply on: LUKYmhd #84111:
Treba si vyhľadať príspevky od nicku "Karosa Lover" v ostatných témach a pochopíš, že netreba reagovať.
Reply on: Karosa Lover #84110:
Dovol mi podotknut kamo ze tieto rachotiny jazdia aj v ČR v mnohych mestach taktiez v Bratislave a podobne..mam na mysli autobusy SOR. Co sa tyka elektriciek je to v pohode poruchy sa mozu vyskytnut vsade cize tak. Netvrdim ze je to nejaka extra vyjra samozrejme existuju aj ine znacky mozno lepsie a podobne ale to co tu mame to mame a jazdi to.
Čawte vraňare, ako vám slúžia rachotiny ktorými súdruh Raši nahradil staré dobré Karosky, trolejbusy a T3ky? 😁
Reply on: Dispecer #84105:
Nie, vtedy ho prevádzkovali ČSA, rovnako ako v Bratislave, Prahe a možno aj inde. Doonca na tieto letiskové linky boli vyrobené špeciálne dvojdverové Karosy ŠM11 (prvé a posledné dvere, vzadu miesto trojsedačky miesto na batožinu).
Reply on: KVKV #84104:
Prevádzkoval to vtedy DPMK (resp. jeho predchodcovia)?
Nemohol by DPMK zaviesť linku typu "AIRPORTEXPRES" na letisko ? A to aj na úkor iného (vyššieho) cestovného, samozrejme nižšie , než je taxidoprava. Súčasná linka nie je vobec koordinovaná s príletmi a odletmi, pre zmysluplný transfer na letisko prakticky nepoužitelná, zatial víťazí taxík.
Dávam to celé ako tému do diskusie.
Pripomínam, že už v 60' tych rokoch (!) existovalo autobusové spojenie z Rosveltovej od budovy ČSA v náväznosti na prílety a odlety.
Kedy plánujú opraviť prasknutý spoj medzi koľajnicami na Železníkoch?
Reply on: Viko #84100:
Takéto info jedine v archíve DPMK, ak pošleš žiadosť v zmysle infozákona tak ti k tomu možno aj vyhrabú zmluvu... 🙂
Reply on: Dispecer #84099:
Jo, na to som nemyslel, máš pravdu. Ideálne by bolo, keby niekde bola suma z Košíc, ale neviem, kde začať hľadať 😃
Reply on: Dispecer #84097:
Tak to by bol zaujímavý fakt, keďže Bratislava si nevybrala najlacnejšiu ponuku...
https://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/378-kontrola-najvyssieho-kontrolneho-uradu-odhalila-v-dopravnom-podniku-nedostatky
Reply on: Viko #84096:
Takto to vyzeralo u 6284 po nehode v 2010:
https://imhd.sk/ke/galeria-media/1235/dopravne-nehody/64419/6284-linka-31-Trieda-Kosickeho-vladneho-programu

Mám ale taký pocit, že bratislavské generálky boli oproti našim aj lacnejšie, z toho asi vyplýval i rozsah (a kvalita) prác.
Reply on: mi.v #84095:
A ktoré mesto si u nich takú generálku objednalo a aj im ju reálne dodali? Lebo Bratislave neboli schopní ani opieskovať rámy podľa zmluvy, viď fotky z opravy 3619... https://imhd.sk/ba/vozidlo/3241/Karosa-B-731-Karosa-B-732-3619
Reply on: Dispecer #84092:
Odkedy sú povinné revízie tlakových nádob v CNG autách, nie je problém s tými ľuďmi v Moldave osobne o tých prerábkach pokecať, keď už je človek tam na tej kontrole. 🙂 Ak sa dobre pamätám, prerábka vtedy znamenala aj niečo také ako novú karosériu na pôvodných papieroch?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.