Však to vôbec nerozporujem. Inak pri služobných cestách predkladám do vyúčtovania priamo cestovné lístky a nie nejaké fotky pokladničné doklady, ktoré veľakrát ani neexistujú, daňovým dokladom je priamo lístok - napr. v Nemecku.
To je snad uplne jedno.
Je povinnost cestujuceho si uchovavat pokladnicny doklad?
Ak je stary listok platny a pravy, ma ho DPMK vymenit. Cestujuci sa predsa zmeny tarify nedozadovali, nemohli vediet ze si maju uchovat doklad.
Minule na amfiku smer mier bola ako najbližší spoj 18ka za nejakých asi 10 alebo 12 minút..zrazu sa tam zjavila na displeji ďalšia 18ka s časom o minútu....žiadna taká však ísť nemala, to už bolo večer po šiestej....potom prešla 18ka opačným smerom, k nemocnici a následne to z displeja zmizlo...
Ako je riesene predpokladany prijazd na nove autobusove zastavky? Pri elektrickach som si vsimol, ze su celkom presne a pekne updatovane. Na Autobusovych (najviac to vidiet na SOSA smerom z mesta) casy strasne skacu. Ked ide bus z NO je tam 6 minut, potom to skoci na 2-3 a ked vychadza z Krajskeho sudu skoci to na
Zobral som mestsku kartu. V minulosti boli rozdiely vyrazne a ceny dost zle. Dal som 6.8€ za MK na 10 rokov (na karte mam datum platnosti 2029) Tak to je naozaj zanedbatelna suma. A rovno som na nu dal 6-mesacnik za 100€
keď to tak vezmeš, to premenovanie cez MS sa uskutočnilo len na označníku a v hlásení...cestovné poriadky či už na zastávkach alebo na dpmk.sk sú stále po starom, a teda Zimný štadión...
Trhanárske krátke SORky NB 12 sú len v Šaci, a z mestských sú na trhaných iba dve zálohové SOR.
Ostatné sú buď pridelené na celodenky, alebo dispozičné z ruky do ruky. Čiže by sa museli celodenkárom vymieňať dispozičnné alebo šačanské vozy. Cesta menšieho odporu bola preložiť televízory.
Tomu by som rozumel. Ale píšete, že sa displeje prehadzovali z delenkárskych autobusov na celodenné. Keby sa previedli celé autobusy, tak sa naopak zaťaženie zrovnomerní.
110mat110