Večerné pozorovania: Novým zastávkam chýba nahratý názov. Semafor pustil autá hneď za električkou, zdržanie som nevidel. Tá vo Vašom príspevku spomínaná výhybka nebola prehodená 6-kou, ale asi nefunguje jej ovládanie, lebo vodiči ju aj teraz prestavujú ručne.
Hlasenia: Spolocensky hlasi prestup na X9, SOSA na x6, nove zastavky sa nehlasia vobec (ani to, ze su na znamenie)
Ako sa pisalo, cez kruhac sa jazdi krokom. Som ocakaval, ze si elektricka postavi nieco ako dopravnu cestu. Nie. Pred kazdou vyhybkou si ju prestavuje. Semafory pri vjazde reaguju neskoro, pri vyjazde tiez ostavaju visiet dlho.
Videl som viacero podivnych situacii, Asi najhorsia bola, ked z jazera sla R2, z moldavskej 6 a z SNP R3. R2 vosla, ked sla popred 6tku, ta jej prehodila vyhybku na SNP a nastavila si cervenu na SNPcku. Kedze pred sebou mala R2ku, tak ostala stat v semafore. vodic R2 prehodil vyhybku manualne, ale kym sa rozbehol, presla popred neho R3ka. Ta presla na semafor a R2 to uz nestihla a ostala trcat v kruhaci.
Dnes som náhodou mal možnosť ist električkou a síce pekne všetko zrekonštruované. Ale pri jazde linkou 6 nezaregistroval semafor električku na výjazde z kruháča (smer Krajský súd), tak sme tam pekne stáli a hlásili to dispečerovi. Zároveň jazda bola pomalá, neviem, či to bolo nastaveným cestovným poriadkom, alebo tým, že bolo použité vozidlo T6, alebo len tým, že ide o prvý deň prevádzky. Lebo ak tak pomaly bude električka jazdiť rýchlosťou 15-20km/h, tak to radšej použiť autobus na presúvanie mimo špičky v ráno.
Prosím podľa čoho sa v súčasnosti projektujú dĺžky električkových ostrovčekov? A podľa čoho autobusových? Predpokladám, že minimálnu dĺžku a šírku určuje norma, ale dlhšie sú dovolené. Robia sa autobusové na dva kĺbáky a električkové na 1 KT8D5? (Predpokladám, že niekedy sa električkové robili na 1 trojičku alebo až na 4 vozy T3.)
Aktualne je predsa vyprava Varii ovplyvnena vylukou. Od piatku by malo ist do vypravy cca 39 Varii z 46, co zohladnuje normalnu cca 85% disponibilitu. Uvidime, kolko ich v skutocnosti bude k dispozicii.
Otázka je, či sú takí blbí, aby po tom, čo už kúpili košické T3, ešte niečo odtiaľ niekedy kupovali ? Ale je možné, že si každé UA mesto musí prejsť touto skúsenosťou osobne..
Nemyslím, žeby boli Ukrajinci takí blbí, žeby kúpili električky a dovolili, aby do odvozu ešte behali po Košiciach. Lebo sa nájde jeden vhodne odbočujúci kamión na Jazere a dva kusy nemusia mať už ani na náhradné diely.
Nakoľko (pravdepodobne) neprebehla žiadna verejná súťaž na odpredaj električiek T6 a na stránke DPMK nie je zverejnená žiadna zmluva o ich odpredaji, tak je to pomerne dosť nepravdepodobné...
Tak v korzári sa píše,že nepožiadali ešte o licenciu na novú linku KSK,takže v piatok asi ešte jazdiť nebude. Ja som videl ráno na zastávke kruhový objazd- SNP električku, vystúpila skupina ľudí niečo pozreli a odišli a všimol som si že tam visí nejaký oznam. Možno po hodinke ak nie skôr prišlo dispečerské vozidlo a oznam šiel dole
Z toho mi vychádza, že sa L8 prinajlepšom odkladá (prinajhoršom ruší). Mne to nevadí, mne vadí komunikácia. Dnes už aj kadejaké štátne inštitúcie vedia dať správu na facebook a novinám, pohotovo reagovať. "Možno že ste si už všimli, že sa vonku objavili... ... ale zatiaľ je to pozastavené... ospravedlňujeme sa, ak sme spôsobili zmätok..." atď. Ale tu je zatiaľ iba múr mlčania.
Je to každopádne trápne. Stiahnuť CP hneď po tom, ako sa tu objaví informácia, že už sa k nemu dá dostať... Akoby šlo o nejaké tajné dáta... Tak tomu, kto si to tu prečítal a rýchlo to dal preč, by som rád pripomenul, že CP musí byť podľa zákona zverejnený minimálne 10 dní pred začiatkom jeho platnosti. Verím ale, že toto je dotyčnému jasné a táto lehota bude dodržaná, ešte by sa našiel niekto, kto by do toho mohol rýpať ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
110mat110
Hlasenia: Spolocensky hlasi prestup na X9, SOSA na x6, nove zastavky sa nehlasia vobec (ani to, ze su na znamenie)
Ako sa pisalo, cez kruhac sa jazdi krokom. Som ocakaval, ze si elektricka postavi nieco ako dopravnu cestu. Nie. Pred kazdou vyhybkou si ju prestavuje. Semafory pri vjazde reaguju neskoro, pri vyjazde tiez ostavaju visiet dlho.
Videl som viacero podivnych situacii, Asi najhorsia bola, ked z jazera sla R2, z moldavskej 6 a z SNP R3. R2 vosla, ked sla popred 6tku, ta jej prehodila vyhybku na SNP a nastavila si cervenu na SNPcku. Kedze pred sebou mala R2ku, tak ostala stat v semafore. vodic R2 prehodil vyhybku manualne, ale kym sa rozbehol, presla popred neho R3ka. Ta presla na semafor a R2 to uz nestihla a ostala trcat v kruhaci.