Reply on: Granite01 #83240:
To "dobré" je opäť veľmi relatívne, taká Južná tr. žiadnu väčšiu rekonštrukciu nepotrebuje, a trať do Barce by sa dala opraviť pomocou BKV panelov z Alejovej, alebo jazera, ako sa to robi v rámci finančných možností aj na západ od Košíc... A na druhej strane tu máme rýchlodráhu, ktorej budúca existencia má význam iba s traťou do Šace.
S nejakým vyciciavaním eurofondov, a neschopnosťou
rekonštrukcií z vlastných zdrojov súhlasim, niektoré mestá chcú eurofondy na výstavbu hlavne nových tratí, čo je podľa mňa rozhodne lepší krok.
Vízie aj boli, neschopným masterplanom boli však zabetónované na ďalších 13 rokov.
veteran
Bohate stačí daj prednosť v jazde na príjazde + príkazová značka KO a vodič v KO má by default prednosť aj bez hlúpostí typu hlavná cesta.
Teda ľudskou rečou: ak raz dám prednosť v jazde v KO a vojdem do neho, až kým nevyjdem von, mám prednosť.
Jednoduché, zrozumiteľné pre každého, kto má IQ postačujúce na zloženie skúšky na vodičák. Žiadne duplicitné vyznačovanie prirodzených vecí. To je celé o čom tu od začiatku píšem.