Reply on: Dead #82998:
Sťažovať na dispečingu som sa prestal vtedy, keď mi tretí- či štvrtýkrát po sebe povedali, že povedia vodičovi, že šiel s nadbehom.A oficiálna sťažnosť? Podám ju cez internet a musím ju potom do piatich dní potvrdiť vlastnoručným podpisom, autorizáciou alebo odoslaním z prístupového miesta s autentifikáciou, inak sa sťažnosť bez vybavenia odloží? To už hraničí so šikanou, jednoducho robia všetko preto, aby bolo sťažností minimum.
Balkánska firma, balkánske spôsoby.
Dead
Uz niekolkokrat som o tom pisal, stazoval sa na dispecingu, odchody zo zastavky o 1-2 min. skor su beznou vecou, aj dnes 15ka o celu minutu, ked mala odchod z jednej zastavky, odchadzala uz z dalsej!
V Japonsku odisiel vlak o 25 sekund skor a je z toho obrovsky skandal! Pritom tie vlaky tam tusich jazdia kazde 4 minuty, nie kazdych 20 ci 30 min.
Vlak odišiel o 25 sekúnd skôr. Japonská spoločnosť sa za to hlboko ospravedlnila
https://www.noviny.sk/zahranicie/335557-vlak-odisiel-o-25-sekund-skor-japonska-spolocnost-sa-za-to-hlboko-ospravedlnila
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=sWBUaIfhcQE
"Hovorca spoločnosti napriek tomu opísal incident ako skutočne neospravedlniteľný
"Ako riešenie zavedie JR West tréning, na ktorom "vyškolia"