To je pekné, ale len rekonštrukcia trate nestačí. Čo tak napríklad zmenšiť intervaly premávajúcich električkových liniek a zaviesť preferenciu električkovej dopravy?
Na margo toho – dnes boli opätovne zapnuté semafory na Námestí Maratónu mieru a Kuzmányho. Prečo v daných križovatkách nie je všade zapnutá preferencia?
Oproti obratisku (cez cestu) je veľká asfaltová, momentálne nevyužívaná, plocha, z ktorej urobiť parkovisko by nemal byť veľký problém.
Tým, že rozšírime Slaneckú a neurobíme nič iné sa stane podľa mňa akurát to, že problém zápch sa nevyrieši, iba sa dočasne opticky skrátia, lebo sa to množstvo áut rozloží medzi viac pruhov.
To však môže privolať ďalšiu IAD do oblasti a zápchy na Nad jazerom sa vrátia presne do toho istého stavu, kde sú teraz - volá sa to "dopravná indukcia".
Aby bolo jasné, ja apriori netvrdím, že je to blbosť, ja len tvrdím, že bez funkčného IDS, P+R parkoviska, či aspoň zrekonštruovanej električkovej trati na Nad jazerom je to iba opatrenie, ktoré podporí využívanie IAD v meste - a tomu sa v iných mestách snažia skôr vyhnúť, nie?
Akoze ludia presadnu na tram na Vazeckej (kde zaparkuju?) a pocestuju dalsiu polhodinu do mesta resp aj viac, pokial potrebuju napr na KVP? Chapem, ze na zapade to tak funguje, ale v Kosiciach ludia radsej stoja v zapchach a toleruje sa balkanske parkovanie, pretoze stale maju auto za symbol vyssej urovne, predsa sa nebudu vozit v autobusoch, ked maju auta.
To mi je jasné, ale mám taký pocit, že tento rok to bolo za posledné roky asi najhoršie. Ak si dobre spomínam, tak minulý rok bola osvetlená celá pomocou svetelnej reťaze a jazdila tak aj potom na bežných linkách.
Vzhľadom na to, že tieto otázky už strieľa naverímbohu niekoľko mesiacov po všetkých fórach, domnievam sa, že ako trinásťročnému mu aj tak VP "d" a KKV nikde nevydajú.
Stále nič. Bohužiaľ obyvatelia Ko,enského ulice nedostanú pod stromček električky ale mali by sa tam brátiť medzi 25. až 31. Decembrom, aspon tak uvádzajú v médiach
Dispecer
Tým, že rozšírime Slaneckú a neurobíme nič iné sa stane podľa mňa akurát to, že problém zápch sa nevyrieši, iba sa dočasne opticky skrátia, lebo sa to množstvo áut rozloží medzi viac pruhov.
To však môže privolať ďalšiu IAD do oblasti a zápchy na Nad jazerom sa vrátia presne do toho istého stavu, kde sú teraz - volá sa to "dopravná indukcia".
Aby bolo jasné, ja apriori netvrdím, že je to blbosť, ja len tvrdím, že bez funkčného IDS, P+R parkoviska, či aspoň zrekonštruovanej električkovej trati na Nad jazerom je to iba opatrenie, ktoré podporí využívanie IAD v meste - a tomu sa v iných mestách snažia skôr vyhnúť, nie?