V termíne od 17. augusta do 2. septembra bude uzatvorený výjazd z kruhového objazdu od Steel Arény (Moldavská ulica) na Triedu SNP (Terasu) a teda malo by sa to týkať liniek 10,32,34 a 56..2 dni pred obmedzením žiadne info o prevádzke týchto liniek ?
A prečo by to nemalo dopadnúť ako Kuzmánka? Hlavne, že minieme eurofondy na nepotrebné čačky.
Mimochodom, tie semafory na Kuzmánke sú celkom fajn, len zároveň mali zjednosmerniť Kuzmánku a Moyzesovu. To by potom aj tie semafory mali význam a prinieslo by to vyššiu priepustnosť dopravy.
V mestách ďalej na západ to dokážu aj bez takýchto lesov. Lenže v Košiciach je semafor, žiaľ, všeliek na všetky dopravné (ne)problémy. Čím viac, tým lepšie.
Ja som trochu zarmuteny z tych semaforov, ktore na tej ulici rastu. zatial som napocital dva nove, na Bocatiovej a na Letnej, zopar ich pribudne na kruhaci na Moldavskej a predpokladam aj na Idanskej. Takze zasa sa popri reko trati postavy dalsi les semaforov, mesto sa opat trosku viac zamori exhalatmi zbytocne stojacich aut a (nastastie vysokoenvironmentalych) autobusov...
Ona tá trať je v postate rovná, lebo foťák skresľuje.
Samozrejme to neprekvapuje. Tiež sa čudujem, prečo na celej Zimnej a Komenského nepoužili PJD. Možno to fakt je o pár stoviek eur drahšie. Ale výsledok by bol násobne lepší s predpokladom dlhej životnosti.
Na tejto fotke je vidieť, že aj so super krásnou špičkovou ultramodernou šotoušskou podbíjačkou je výsledok podobný ako pri hnusnej bágrovej mini hračkárskej. Proste prechod medzi štrkovým lôžkom a PJD sa vždy bude minimálne opticky zdať vlnkovitý a čím viac zmien tým viac vlniek a nerovností. Znovu ma to len utvrdilo v tom, že rozdiel nerobí podbíjačka ale typ trate a počet jej zmien.
a ešte pre pmätníkov ,zberateľov údajov,ako som ja, mám info, že na linke 80050, Bratislava-Košice v rokoch 1969-70 jazdila RTO Lux KE-10-56, v lete 1969, musela stáť v Hronskom Beňadiku, neplánovane, kvôli nám s bratom,že nám bolo zle,,al som vtedy 6 rokov , a ten vodič bol veľmi uznalý, keď sa mu naši ospravedlňovali, len mávol rukou, a po vychodniarsky prehodil,že aj on má tiež deti,vie ako to je? ? ? ? ? , v niekedy v r.1972-3 ju nahradila na linke ŠL1307 KE-71-26
obraciam sa na Vás pamatníkov ja ako autobusový "historik" ? , s prosbou,dokumentujem vozy aj udalosti,už som sa obrátil aj na najväčieho znalaca od Vás ,z Košíc, zaujímali by ma detaily, ohľadom jednej tragickej nehody, začiatkom júna 1977, kde pri Mostare, následkom mikrospánku prešiel vodič ŠD11 do protismeru,bočne zrazil sa nakladiakom (pravdepodobne zn. TAM) vezúci piesok, a bol to masaker, lebo pri náraze sa uvoľnila bočnica,ktorá doslova uťala hlavy vodičovi a 6 cestujúcim, všetci kto sedeli na ľavej strane boli zranení. Kto by o tomto niečo,vedel, či si pamatal, budem za každú informáciu povďačny. neviem čo sa jednalo o vozidlo ČSAD, či DPMK, alebo podnikovú dopravu,aj udaje o ŠPZ sa rozchádzaju, podľa je KE-85-29, ale na to moc nedám,lebo KE-85- začínali Jelcze 272 DPMK, podľ druhej KE-95-27,ale nič nemám overené,preto budem vďačný za každú informáciu. Napak o tej havarii KE-85-02, v okt´bri 1976 ,niečo viem, písal som to už sem vodič Vojtech Sz. následkom mikrospánku vošiel na priecestie pod lokotraktor, v areáli VSŽ a zrážku neprežil
Samozrejme, kazda vyhovorka by mala davat zmysel ? Zmysel dava aj to, ze sa cesujuci nemusia ucit nove cestovne poriadky kazde dva tyzdne, ale pockaju s tym do septembra. Tak ako aj zachadzka linky 19 k Botanickej zahrade, sice predzluje a strpcuje cestu vsetkym, nemame vsak na normalnu nahradnu dopravu, tak platame beznymi linkami ?
Co som si vsimol, linku 24 v obchadzkovej trase vyuziva fakt malokto, resp. vdaka intervalu a meskaniam je v obchadzkovom useku vyuzivana uplne nahodne, mnoho ludi si radsej pocka na "svoju" linku 19, ktora sice ide v tej istej trase, ale cestujuci ju narozdiel od 24ky poznaju.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
romeo