Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: reparil #81828:
Pekná podbíjačka ❤ ❤ ❤
tak na komenskeho sa veselo podbija uz s novou podbijackou.. snad vysledok bude lepsi jak na tej krivej bozenke.. https://www.facebook.com/kosice.estranky/videos/1512993138759572/
a ešte pre pmätníkov ,zberateľov údajov,ako som ja, mám info, že na linke 80050, Bratislava-Košice v rokoch 1969-70 jazdila RTO Lux KE-10-56, v lete 1969, musela stáť v Hronskom Beňadiku, neplánovane, kvôli nám s bratom,že nám bolo zle,,al som vtedy 6 rokov , a ten vodič bol veľmi uznalý, keď sa mu naši ospravedlňovali, len mávol rukou, a po vychodniarsky prehodil,že aj on má tiež deti,vie ako to je? ? ? ? ? , v niekedy v r.1972-3 ju nahradila na linke ŠL1307 KE-71-26
obraciam sa na Vás pamatníkov ja ako autobusový "historik" ? , s prosbou,dokumentujem vozy aj udalosti,už som sa obrátil aj na najväčieho znalaca od Vás ,z Košíc, zaujímali by ma detaily, ohľadom jednej tragickej nehody, začiatkom júna 1977, kde pri Mostare, následkom mikrospánku prešiel vodič ŠD11 do protismeru,bočne zrazil sa nakladiakom (pravdepodobne zn. TAM) vezúci piesok, a bol to masaker, lebo pri náraze sa uvoľnila bočnica,ktorá doslova uťala hlavy vodičovi a 6 cestujúcim, všetci kto sedeli na ľavej strane boli zranení. Kto by o tomto niečo,vedel, či si pamatal, budem za každú informáciu povďačny. neviem čo sa jednalo o vozidlo ČSAD, či DPMK, alebo podnikovú dopravu,aj udaje o ŠPZ sa rozchádzaju, podľa je KE-85-29, ale na to moc nedám,lebo KE-85- začínali Jelcze 272 DPMK, podľ druhej KE-95-27,ale nič nemám overené,preto budem vďačný za každú informáciu. Napak o tej havarii KE-85-02, v okt´bri 1976 ,niečo viem, písal som to už sem vodič Vojtech Sz. následkom mikrospánku vošiel na priecestie pod lokotraktor, v areáli VSŽ a zrážku neprežil
Reply on: 110mat110 #81823:
Samozrejme, kazda vyhovorka by mala davat zmysel ? Zmysel dava aj to, ze sa cesujuci nemusia ucit nove cestovne poriadky kazde dva tyzdne, ale pockaju s tym do septembra. Tak ako aj zachadzka linky 19 k Botanickej zahrade, sice predzluje a strpcuje cestu vsetkym, nemame vsak na normalnu nahradnu dopravu, tak platame beznymi linkami ?

Co som si vsimol, linku 24 v obchadzkovej trase vyuziva fakt malokto, resp. vdaka intervalu a meskaniam je v obchadzkovom useku vyuzivana uplne nahodne, mnoho ludi si radsej pocka na "svoju" linku 19, ktora sice ide v tej istej trase, ale cestujuci ju narozdiel od 24ky poznaju.

Reply on: Isidor #81822:
Zvlastne je, ze to v konecnom dosledku dava zmysel ?
Reply on: veteran #81820:
Možno pevné podvozky ničia trate, ale Škodou 14T sa mi cestovalo oveľa lepšie ako 15T s "plochými" otočnými podvozkami.
Reply on: KosickyTiger #81819:
Áno, lebo len výhradne autobusy DPMK ničia trate. A samozrejme aj električky s pevnými podvozkami.
Reply on: tbus #81818:
A autá s kamiónmi, ktoré po tých výhybkách denne prechádzajú sú v pohode?? (na VSS aj na kruháči)
Reply on: Yogi616 #81812:
Ehm, po električkovej trati sa nesmie jazdiť busmi, lebo sa poškodzujú výhybky. Na Jazere sa tiež nebude lebo by sa poškodili.. oh wait, od VSS až po Važec nie je výhybka ani jedna.

A medzičasom, ten 80 "testovací" hodinový zácvik po skončení kurzu sa robí s cestujúcimi normálne na linke ?
Reply on: Podhradovčan #81816:
Za to určite môže mesto...
Informovanosť cestujúcich u dpmk = 0 bodov
1.Odnes by mali jazdiť linky 12,24,x4 popod Most VSS. Ak tade premávajú kde sú nové cestovné poriadky?
2. Linka 12 smerom na Podhradovú jazdí mimoriadne cez Watsnovovú ul. Neobsluhuje TUKE, ale zastavuje pri Obchodnej Akadémií. Na Obchodnej akadémií chýba CP L12 ale pri TUKE je Cp, len na provizornom označníku vysí maličký oznam, že 12ka tade nejazdí ale N2 tade jazdí normálne ako keby sa nič nestalo.
Reply on: afeno #81809:
x4 má dokončenú zastávku ale 24 nie?
Reply on: Yogi616 #81812:
Celkom to pasuje k skvostom "čo najviac stojacich cestujúcich", "všade, kde je to len trochu možné, otvorený zvršok" alebo "výlučne otočné podvozky, lebo pevné ničia trate".

Nemyslím si, že to má z vlastnej hlavy.
Aká je u vás aktuálna situácia s vodičmi autobusov?
„Medzičasom nám skončilo vodičský kurz 22 ľudí, ktorí ešte musia v testovacej prevádzke s našimi vodičmi najazdiť bez cestujúcich ďalších 80 hodín. Až potom môžu byť v DPMK nasadení do služieb.“

To on ani nevie, ako prebieha kurz?
Reply on: Isidor #81806:
Požadoval DPMK vybudovanie električkovej trate tak, aby bola využiteľná aj pre autobusy?
„Z technického ani bezpečnostného hľadiska sme netrvali na tom, aby sme mohli jazdiť autobusmi po koľajniciach.“

😃 a aj to vysvetlenie prečo ma dostalo
Akí hlúpi ľudia to len žijú mimo SVK, keď dovolili prevádzku autobusov po "koľajniciach". To ozaj niekto taký môže riadiť podnik...
Ešte predtým, než znova prečítam nejaký drist v médiách, že v piatok boli vypravené všetky spoje, L 71 s odchodom 20:08 od HM Tesco smer KVP, nevykonaná. Alebo si dala 3 minúty na čas. ?
#TuJeNášDomov #OplatíSaVydržať
Reply on: S499.1023 #81807:
Jedno takéto interview odhalí veľa. Oceňujem, že tentoraz sa nekomunikovalo cez hovorkyňu. Už trochu viac rozumiem, prečo majú rôzni pokračovatelia komunistov hovorcov a hovorkyne: aby sa svojimi výrokmi nestrápňovali sami.

Ja som opakovane počas čítania niektorých otázok čakal, že v nadchádzajúcej odpovedi sa riaditeľ ihneď začne ospravedlňovať za antidopravné nezmysly, na ktoré otázka poukázala. On ich však namiesto toho suverénne obhajuje. Mamma mia. "Zmenili sme Košice, zmeníme celý kraj."

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.