Reply on: juhasmaros #80596:
Momentálne "slúži" vďaka značne schátralému stavu na "koľaji smrti" (9.zh). V časoch, keď fungoval, tak bol schopný merať kľukatosť a výšku troleja nad TK vďaka druhému pantografu a mohutnému "analógovému" zariadeniu v interiéri, navyše mal presklennú vežičku miesto druhého vetráka.Nejaké meranie rozchodu alebo prevýšenia koľajníc behom jazdy - leda tak v sci-fi filme. Tiež sa používal na orientačné zistenie zjazdnosti tratí, hlavne po rekonštrukciách alebo na novo postavených tratiach. Asi tak.
S499.1023
"budem mozno OT ale co sa tu prazsky DP donekonecna ohana kadejakymi Hi-tech NP vozmi, sak nech kupia vario LF alebo niejake podobne elektricky na koncepciu CKD elektriciek...1000x lacnejsie by to vyslo, navyse obsadit cely vozovy park "spolahlivymi" NP vozmi je dost taka mensia samovrazda, nahodou sa pokazi niekolko vozov sucasne a doprava je v ****
nic lepsieho ako T6 a T3 TU UZ NEBUDE!!!!: ".
Povedz, to máš od narodenia?