ešte som nevidela, žeby upratovací servis upratal kabínu vodiča....a po niektorých ostáva riadny humus aj za pol dňa....a niekto proste nechce stráviť 10 hodín v špine....
Vodič má náplň práce voziť cestujúcich, zastavovať na správnych zastávkach, ísť správnou cestou. Čistenie a udržiavanie vozidiel v riadnom a upravenom stave má byť prácou pre niekoho iného. Ja si tiež v práci nevysávam okolo stola, ale je za to zaplatená upratovačka.
A ak ideme merať starostlivosť o vozidlo počtom nálepiek, zácloniek, plyšákov a iných vtákovín nalepených na okne, tak to je trošku smutné...
Mládenci, akokoľvek sa s Karolom väčšinou nezhodnem, v tomto prípade má absolútnu pravdu. Ale chápem, že vy zo severovýchodného Balkánu to môžete vnímať inak.
To už len toto ťa trápi? Ja proti tomuto nič nemám, je to predsa znak toho, že vodič sa o svoj voz stará. Či je lepší rozbitý dispozičný voz bez balkanizmov?
To zodpovední pracovníci zostávajú lahostajní k takýmto balkanizmom ??? Ako prvých by bolo treba vymeniť ich. A potom to velmi dorazne vysvetliť vodičom, tí to velmi rýchlo pochopia. /už nie sú na traktore!/
Ináč, v poslednom čase je skôr univerzálnym vinníkom EEI... ? Možno by sa našli aj ľudia, ktorí by celkom vážne vyslovili, že môžu aj za škaredé počasie.
Jáááj, a náš spoludiskutujúci Apache tam narieka, že za všetko môže J&T, to je teraz zrejme taký univerzálny vinník. Milý Apache, keby si si dal tú námahu a pozrel si zbierku listín, tak by si tam našiel, že jediným akcionárom DPMK je mesto Košice, ty "ak mám dobré info".
"Ľubor Hanák > Košice - kuriozity a absurdity
Toto nie je absurdita, ale drzosť najhrubšieho zrna. Dnes o 17:22 vodič tohto autobusu zastavil na zastávke za 10-siatkou tak, že vystúpiť sa nedalo, lebo tam bolo zábradlie a potom odišiel. Po upozornení, že nezastavil tak, aby sa dalo vystúpiť odpovedal, citujem : Ja som to zábradlie nepostavil a zastávka mala byť zrušená. Po upozornení, že ho nahlásim, odpovedal, že : Kľudne. Takže vďaka DPMK, že sa prostredníctvom vašich vodičov "staráte" o zdravie občanov."
Toto nie je prvý prípad okliešťovania (či už kapacity alebo intervalov). Podobne takto potichúčky zmizol jeden klbák z 51ky, poškrtali sa nejaké tie večerné spoje na 27ke a tak ďalej.
S499.1023