Pozerám, že pravidelne na linke 6 jazdí cez víkend jedno nízkopodlažné KT-čko. Predtým to bolo z dôvodu nízkopodlažnosti, no odkedy máme variá, vraj mala byť celá víkendová premávka zabezpečovaná nimi. Tak teraz neviemči ich nie je dostatok, alebo to KTčko sa tam posiela ešte zo zvyku?
Na linke 51 zahlasi najprv reklamu a az potom, ze je to konecna.. Fakt prakticke.. Rovnaky problem som zazil davnejsie aj s reklamou na zastavke Stanicne namestie, ktora je konecnou pre celkom slusny pocet liniek. Kym sa vykecala reklama, naslo sa vzdy zopar takych, ktorym by urcite viac pomohlo zahlasenie konecnej zastavky a nemusel to robit vodic osobne...
A načo hlásiť, že ide odklonom?!?!
No napríklad preto, že si to cestujúci zaslúži vedieť? Že podnik je tu pre ľudí a nie naopak? Preto, lebo cestujúci ho platia či už priamo alebo nepriamo cez mestské dotácie? Lebo je to legitímna požiadavka? Alebo preto, že je to v civilizovanom svete úplne normálne?
S takýmto spiatočníckym prístupom by si si mal poslať životopis do DPMK, krásne by si tam zapadol. Zmýšľanie "doteraz sa to tak robilo, tak prečo to teraz meniť" je v podniku už dlhé roky in. Good luck! ?
A načo má hlásiť, že ide odklonom? Stačia oznamy na zastávkach, to že si ich Vy nečítate je Váš problém, ja by som ani tie oznamy netlačil.. škoda farby, vždy sa nájde nejaký debil čo si ich neprečíta... a z reklamy vidno v pohode na ulicu, netreba preháňať...
Ach tie celovozidlové reklamy.
Príklad: idem zo zastávky Dom umenia. V autobuse je hluk takže nepočuť poriadne názov nasledujúcej zastávky. Ale, že je priestor na reklamu Oresi to je najpodstatnejšie. A keď cestujem v tzv plechovke pomaľovanej reklamou tak AKO mám vedieť ktorá zastávka nasleduje?
A hlavne, že keď ide L17 z hlavnej pošty na novú nemocnicu tak ani pípnutie a ani náznak v buse, že ide odklonom!!!
Tak na hovno mi je reklama na nejaké kuchynské linky keď mňa vezie bus niekde čo mi predĺži cestu? A prosím len neobhajujte DPMK. Ešte raz píšem, REKLAMA nemá čo hľadať v hlásiči zastávok. A celovozidlové reklamy nelepiť aj po oknách. Ale vo vedení DPMK si nájdu vždy nejaké výhovorky.
Pokiaľ myslia na toho istého Emersona Fittipaldiho, na ktorého aj ja, tak by bolo vhodné tomuto indivíduu dôrazne vysvetliť, že skutočne nie je potrebné (a ani veľmi vhodné) zaťahovať ručnú brzdu pri každom jednom zastavení vozidla (vrátane zastávok)...
S499.1023