V stratégii stavieb pre OP II sa UČS 15 spomína ako súčasť projektu MET 2. Ani v projektovej dokumentácii k MET, ktorá sa mi dostala do rúk, UČS 15 nie je (len od 08 po 14).
UČS 15 Križovatka VSS nevypadla z projektu. Na stavbu: ,,KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice, UČS 15 Križovatka VSS“ bola podaná na tunajšom stavebnom úrade samostatná žiadosť o vydanie stavebného povolenia.
Už ako sa média konečne zahryzli do zadĺženého vďaka určitým nenažratým "poctivo" pracujúcim ľuďom vo vedení DPMK tak už nevedia ako zohnať peniaze a preto začali reklamy aj prostredníctvom "hlásiča" zástavok v MHD. Môj názor je taký, že v hlásičoch a v tých starých, špinavých Irisbus citelisoch na tých obrazovkách NEMÁ čo hľadať žiadna reklama alebo vec ktorá nemá súvis s mhd. Hanba určitým ľuďom, ktorí sú NENAŽRATÝ po peniazoch a serú na MHD. HANBA - HANBA!!!
Brno -Starý Lískovec, Osová - Na vozidle 1737 ja zaujímavé že do roku 2002 jazdilo po Košických koľajniciach pod číslom 519, v decembri roku 2002 bolo odpredané do Brna kde bola na vozidle vykonaná prototypová rekonštrukcia s vložením nízkopodlažného "C" článku ML8LF a označené bolo na typ KT8 D5R.N2.
V prvom prípade ide o nevhodne zvolenú, resp.použitú technológiu. Asfalt pri koľajniciach nemá dostatočne kvalitný podklad. To bolo hneď jasné po ukončení stavebných prác, že začne to pri hlavách koľajníc praskať.
Druhý obrázok: to sa stáva, keď každých 20 metrov sa strieda betónová doska s klasickými betónovými podvalmi....čím častejšie prechody medzi použitými technológiami, tým väčšia pravdepodobnosť problémov.
Keby len tam. Rozpad začal aj inde... Zodpovednosť neponesie nikto, DÚHA to v rámci záruky popláta a po skončení záruky čau a pá! Prachy sú už vo vačku, tak čo...?
a este by som vypichol toto.. "Cena za jedno vozidlo byla navíc v době podpisu smlouvy stanovena na 1,449 mil. € (cca 39 mil. Kč), což je částka, za níž lze v Evropě pořídit i 100% nízkopodlažní vozy s výrazně větší přepravní kapacitou" ?
Vítězství pražské firmy bylo jednoznačné. Nabídka na vozy totiž dokázala vyhovět zadávacímu řízení na rovných 100 %, což je zřejmě v oblasti veřejných zakázek na nové tramvaje v civilizované Evropě naprosto unikátní počin. Dvoučlánkové vozy s pouhými 43 % nízkopodlažní části jsou přitom v západní Evropě prakticky neprodejné. ? ? ?
Granite01
Druhý obrázok: to sa stáva, keď každých 20 metrov sa strieda betónová doska s klasickými betónovými podvalmi....čím častejšie prechody medzi použitými technológiami, tým väčšia pravdepodobnosť problémov.