Hlavne, ze nakupujeme nepouzitelne elektrobusy a dobit si BCK vyzaduje nadludsky vykon. Naco vlastne platime predstavenstvo v DPMK, ti by mali makat zadara, je to adekvatna mzda za ich pracu.
Pohrával sa niekto s myšlienkou vytvoriť mapu "Mestské dráhy" akú majú bratislavská a banskobystrická sekcia imhd? I keď zo všetkých máp je asi najpracnejšia na vytvorenie.
Elektrobusy sú stabilne na linkách 22 (Džungľa - Baňa Bankov) a 30 (Pri hati - Ryba - Pri hati) (ak teda sa nevyskytne nejaká porucha + pár spojov je obsluhovaných prejazdami z iných liniek).
No a ďalšie odporúčania ti dám, ak bližšie napíšeš, čo by si rád - či linky v meste, či skôr také do okolia, nejaké vyťažené alebo menej vyťažené,... ?
No takým istým spôsobom a z toho istého dôvodu (a toho istého balíka EU "ekologizácia atd" ) mohol DP namiesto 30 tich elektrobusov objednať aspoň 10 trolebusov a kĺbových nie? ? Tie by sa určite viac hodili (na L 71 72), ako tie "baterky" !! Som zvedavý, kde vlastne a na aké linky chce DP tie vozy nasadzovať?? Ved kôly tým 5-tim sa aj zriadila linka (na mieru pre nich) na ten Heringeš.. Tých 30 bateriek si ja neviem predstaviť v dennej výprave na nejakej nosnej linke, alebo počas špičiek,, Tu službu by určite celu nevydržali na väčšine nosných liniek ktoré ma napadaju kde by našli uplatnenie !! Kdežto tie trolejbusy nám tu chýbaju ako soľ - aj keď by sa už nemala dalej TD rozvíjať (myslím trate a linky), ved na L71 72 doteraz stále jadzdia klbove naftáky - (lebo musia), a žiaľ niekedy aj stiahnute z iných nosných liniek kde su nasadzovane krátke SOR (52, 19 ) a to aj cez prac.dni a počas špičiek,, No a DP kupuje naopak ešte menšie a "slabšie" vozy ,,, logiku mi to teda nedáva,, ?
afeno