Takže technologická jazda iba aby sa nepovedalo. Nevyskúšala sa celá trať, nefungovala výhybka, ale všetko je podľa papierov OK, o pečiatku sa báť netreba. Čo myslíte, už je jasné kto má autobusovú dopravu sprivatizovať? Bude to Veolia, ktorá má rada na mieru pripravené zmluvy, alebo nejaká neznáma kamarátska firma typu Dúha?
veteran
1. Má to pomaly viac km, než zvyšok tratí v MET2 (obmedzený budget)
2. Pokiaľ sa nezmení politika mesta, tak na europeňeži na rýchlodráhu môžme zabudnúť. EÚ nebude sponzorovať trať, ktorá sa využíva takmer výlučne na obsluhu súkromnej firmy.
Trať na Ťahanovce: už som to tu (dokonca priamo tebe) vysvetľoval, že na ňu môžeš s pokojným svedomím zabudnúť.
Terminál Sever: sťažuješ sa na nesprávnej adrese, to má byť stavba pod kuratelou ŽSR. A keďže sa všetko odvíja od VRT z Kysaku do Košíc, tak sa ešte načakáme.