Noooo... Ak to vezmem čiste politicky, tak je vcelku možné, že nejaké tie vozy sa na L71, L72 nasadia. Prečo? Idú voľby a Smer je populisticko-"socialistická" strana, čiže všetko dianie je podľa mňa u nich citlivo vnímané a Košice sú veľmi významné, čo sa týka podpory Smeru. Určite sú denne monitorované miestne médiá, diskusie, facebook, atď., vyjadrenia a nálady voličov. Určite sú im známe stále častejšie výpady proti RR a stupňujúca sa kritika občanov za spackaný priebeh IKD, pokusy zlikvidovať trolejbusy, pochybné nákupy vozidiel, celkovo laxný prístup vedenia mesta na čele s RR, zavádzanie, jalové sľuby... Tentoraz nejde Smeru "iba" o primátorky, ale o oveľa viac, je posledná šanca VYHRAŤ! ...A môcť všetko! Takže je vcelku možné, že trolejbusy do toho marca-apríla budú akože jazdiť, možno aj na rozkaz od Hranatého, aby nám do dňa D zapchali huby... ?
Občan v tejto krajine predsalen EXISTUJE! Raz za štyri roky, na pár hodín! Good night! ?
Občan v tejto krajine predsalen EXISTUJE! Raz za štyri roky, na pár hodín! Good night! ?
veteran
1. Má to pomaly viac km, než zvyšok tratí v MET2 (obmedzený budget)
2. Pokiaľ sa nezmení politika mesta, tak na europeňeži na rýchlodráhu môžme zabudnúť. EÚ nebude sponzorovať trať, ktorá sa využíva takmer výlučne na obsluhu súkromnej firmy.
Trať na Ťahanovce: už som to tu (dokonca priamo tebe) vysvetľoval, že na ňu môžeš s pokojným svedomím zabudnúť.
Terminál Sever: sťažuješ sa na nesprávnej adrese, to má byť stavba pod kuratelou ŽSR. A keďže sa všetko odvíja od VRT z Kysaku do Košíc, tak sa ešte načakáme.