Reply on: Tatranka #78286:
						
			Podobne dopadne aj plocha pri Prešovskej a Priemyselnej. Päť rokov dozadu tam bol v ÚP nakreslený návrh polyfunkčnej a obytnej zástavby (do 16 NP), no potom sa to dalo prekresliť na kombinovanú zástavby výrobou a priemyslom s tým, že sa tam pripúšťa aj iná funkcia (rozumej zadné vrátka). Holt, ruky-nohy dolámať tomu, kto v 60. rokoch nasačkoval takmer všetku výrobu a priemysel k rieke.

Bjorn
Niektoré prvotné návrhy a nápady boli aj celkom dobré. Napríklad prepojenie Staničného námestia a Priemyselnej (mimochodom to mohla byť veľmi lukratívna a perspektívna lokalita) električkou priamo popod stanicu, dokončenie/oprava tretieho a vybudovanie 4. (a 5.?) nástupišťa práve pre potreby regionálnej dopravy, prestavba stanice Krásna na terminál IDS (aj s predĺžením električiek a ukončením prímestských autobusov), terminál Sever. Síce nie v súvislosti s IDS, no hovorilo sa aj o vybudovaní železničnej zastávky na úrovni Južného nábrežia s lávkou ponad Hornád, kde sa má presmerovať všetka vlaková doprava, v 90-tych rokoch boli zas úvahy o presune nákladnej stanice za mesto. Atď, atď... Lenže to by nesmelo byť Slovensko, najsevernejší balkánsky štát plný zlodejov, kariérnych politikov, kamarátskych podnikateľov a pseudoodborníkov.