Reply on: Dead #78139:
Porovnávaš neporovnateľné. Všetko má výhody a nevýhody. Pre Košice s daným počtom obyvateľov, štruktúrou dopravných tepien a terénu je zoskupenie MHD električka- trolejbus- autobus výhodné. Práve pointa v budovaní trás TD v smere východ - západ bola dobrá pre náročný kopcovitý terén a jestvujúce vyhovujúce cestné trasy. Chybou je, že sa to celé nedokončilo podľa plánu, chybou je, že nie je trať na Podhradovú, chybou je, že sa do obnovy parku a infraštruktúry neinvestovalo za posledné roky nič. Teraz sa to cielene zneužíva v prospech likvidácie.Takže cesta jednoduchšieho odporu je zrušiť, rozobrať, zlikvidovať. A nebudem zbytočne špekulovať o možných úplne iných záujmoch likvidácie TD ako sú, "iba" ekonomické ukazovatele...
Dead
"Ešte v septembri hovorkyňa DPMK pre Košice:dnes ohľadom kúpy nových trolejbusov uviedla:
„Žiaľ, musíme skonštatovať, že podľa našich skúseností a aj skúseností iných dopravcov, na Slovensku trh na trolejbusy v súčasnosti neexistuje.“
Zaujímavé, že práve dnes uviedol Dopravný podnik mesta Banská Bystrica do prevádzky 4 nové nízkopodlažné trolejbusy."