Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ak chceme aby prestup na vazeckej fungoval najprv si zrekonstruujme trat na jazere a vss (co je nosna trat pre cele Jazero+ bola by pre Krasnu) co by podla mna zvysilo rychlost a komfort cestovania urobit nejaky seriozny projekt zdruzit zastavky bus tram. Inak budu obyvatelia krasnej nadavat vzdy pretoze 52-kou (stara trasa) som bol z vazeckej na namesti vzdy rychlejsie ako elektrickou. Vynimka su EXTREMNE zapchy na Slaneckej. Opacne to az tak neplatilo vzdy kedze poobednajsia spicka je pri levocskej akosi extremnejsia.

Uz roky stale citam a pocuvam ked DPMK nieco menil ohladom trasovania ze (napr ked sa skrtla stara 27 konecna na dneperskej) jazero ma nosnu dopravu elektricku a ze to nahradia hustejsimi intervalmi budu brusit kolaje atd atd same dristy. a co jazercania +(z casti krasna) dostali ? nic. S tratou na jazero ktora je v stave v akom je sa nerobilo nic. A dlhe roky ani neplanuje robit. Potom je jasne ze kazdy cestujuci sa bude bit za to svoje rychlejsie a priamejsie cestovanie ak vidi ako to v skutocnosti je a ze pre neho sa toho vela nerobi bohuzial.

Toto je politika mesta a dpmk OJE..VAT.
Reply on: N/A #78063:
Na 52 jazdia prazdne velke a primerane plne stredne busy. Kolko krat bola mimoriadnost na jazere stale sa stiahlo vsetko co sa dalo (zvycajne 51, 55 a ine nosne linky) aby sa na jazero zabezpecila NAD v co najvacsej miere. 52 ka ktora (okrem NO) obsluhuje uplne inu oblast ako elektricky ti je na nic.
Reply on: veteran #78057:
Mne je ľúto pani Michaely K. pretože ona za to nemôže aby hovorila čo jej povedia z vedenia DPMK tí najmúdrejší.
Na jej mieste by som radšej odišiel a nech si tam dajú niekoho kto im bude oblbovať cestujúcu verejnosť.
K tým prieskumom?
Už normálne vidím ako niekto stojí na Jazere a pozerá na L52 ako je prázdna alebo vyťažená. Už keď tak nech dajú väčší bus na L52. A nie malý. A k tím čo sú proti tomu aby chodili aj bus a aj tram jedným smerom:
- ak dôjde ku stretu auta a električky na Jazere tak ozaj si myslíte, že dispečer z DPMK pohotovo zaregistruje a pošle tam NAD do 10 minút? Pochybujem!!! Vtedy je spásou tá biedna L52 ktorá chodí malá a vo veľmi skromnom intervale. A ak pozbiera celé jazero tak na Levočskej je plná ako po futbale.
Proste HANBA A HANBA tým čo sa starajú o príjemnú pohodu cestovania v MHD!
Reply on: 110mat110 #78060:
Nestačili, no neboli nasadené na každé poradie a interval bol inší, než na prevýlukovej KTčkovo/dvojičkovej deviatke. Najhorší bol úsek od Novej nemocnice po magistrát, resp. po Spoločenský pavilón, vtedy to chodilo naozaj preplnené a to aj v sedle.
Reply on: Bjorn #78056:
Linz kupuje vozidlá ešte vyššej kapacity než predtým.
https://www.facebook.com/csdopravak/posts/1292322264127355
Reply on: veteran #78059:
Varia boli nasadene na vylukovu 9 v trase Jazero-SNP-Tuke kapacitne nestacili.
Reply on: Bjorn #78058:
Nepoužívajú, Taškentwageny nezažili bezvýlukový stav.

Pointa je inde. Prečo sa kupuje x kusov a prečo nie y alebo z kusov. Na základe čoho bolo dobrých najprv 23, potom sa zarazuj dalo 28, neskôr 33 a zrazu kúpime všetkých 46 kusov z opcie. Nechcem nič, len vedieť tú bulharskú konštantu, na zákalde ktorej došli k takým premenlivým číslam.
Reply on: veteran #78057:
Takže mám pravdu? Kapacitne menšie vozidlá sa bez náhrady používajú na linkách, kde jazdili súpravy a KT8? Že mi vôbec napadlo spýtať sa to ?
Reply on: Bjorn #78056:
Zaujímalo by ma, na základe ČOHO, na základe akých PRIESKUMOV vyťaženosti liniek sa takto postupuje. Na základe žiadnych. Už si živo predstavujem, ako poniektorí (aj tu prítomní) majstri sveta budú vyzjapovať, že tu vlastne nemáme koho voziť ?

Holt, ale keďže na Bardejovskej sedí samá dokonalosť, neostáva nám, hlúpej sedľači, nič iné, len im dôverovať ?
Reply on: 110mat110 #78055:
Aha tak. Myslel som, že sa jedná o nejaký špeciálny model alebo niečo. Náhrada pôvodnej kapacity rovnakou je podľa mňa samozrejmosť...

Taškenty teda nejazdia na linkách 6/7/9? Síce teraz počas výluk je situácia asi diametrálne odlišná, od štandardnej prevádzky. Každopádne po ich ukončení bude týchto 46 paródií jazdiť na linkách 2, 3, 4? Mimo víkendov, samozrejme. Nebude to veľa vozov? Aj po započítaní R1/7, prípadnej zálohy sa mi to nepozdáva.
Reply on: Bjorn #78049:
Miskolc riesenie spociva v nakupe elektricky ktora je kapacitne kompatibilna s nahradenymi vozmi (lf2 vs 2xt3) a aj plne nizkopodlazna a ma aj ine vymozenosti 21. Storocia.

Aktualne taskenty nejazdia miesto KT, ale miesto T6 takze jazdi vacsia kapacita. Aktualne sa zohladnuje len to, ze jazdia, lebo musia. Uvidime po vylukach.

Inak, co je so 701?
Reply on: veteran #78053:
Skonči zaruka, dielňa sebe to dorobi v ramci zlepšovateľskeho hnutia ta ňéé...?
A tote LEDky to ľem informačne su, to kedz še už šicke cestujuci nauča že dze maju avtomaticky dzvihac nohy ta to zhasne calkom nafurt, znaš?
A už še tu teľo nenavažaj do teho superluxusušu bo na tebe puščim rozzureneho pinčla co še Robo vola! ? ? ? ? ?
Reply on: Tatranka #78052:
Kapčol na to ale fírer vzadu má ? Namiesto tých ďalších 13 šmejdov mohli uplatniť opciu na dovybavenie (a tiež uplatniť záručnú opravu osvetlenia schodíkov, lebo keď pri tejto jalovej prevádzke, čo tu teraz máme, nachádzam kusy, kde to proste z polovice nesvieti, asi niekde bude problém).
Reply on: veteran #78051:
Na brenčok dozadu už nezvyšili evrifondy no...?
Reply on: Tatranka #78050:
Hej a pri cúvaní popri tom pí pí pí aj zvoní, len škoda, že vpredu. To je asi moderný prístup k nevidiacim, takzvané klamanie telom kvôli zmäteniu súpera ? ? ?
Reply on: veteran #78048:
No dovoľ? Takto hanebne sa vyjadrovať! Je to najmodernejšie vozidlo v galaxii, dokonca je v tom zabudovaná technológia NASA!!! Keď to cúva, robí to pí pí pí... ? ? ?
Reply on: 110mat110 #78047:
V čom spočíva Miskolc-riešenie?
Čo sa týka kapacity... Zohľadňuje sa to vôbec? Taškenty jazdia na linkách, kde boli nasadzované súpravy a KT8, ktoré majú kapacity vyššiu.
Reply on: 110mat110 #78047:
Úžitková hodnota je čosi iné. To schodíkové drncajúce čereslo hodnotu 1,5 milióna ani zďaleka nemá a patrí kdesi do prvej polovice 90. rokov (navyše ak tu má obsmrdať ešte aj v roku 2030).
Reply on: veteran #78046:
Keby sli miesto KT cka raz za 10 minut kazdych 6minut LF2ka tak preco nie? Jasne, ze existuje aj omnoho lepsie takzvane Miskolc riesenie
Reply on: Bjorn #78045:
Ale prestaň, veď je to priaznivý pomer medzi cenou a úžitkovou hodnotou ? Že pre koho, to už blbečkovia nepovedali ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.