Nemáš veľmi čo napádať a čoho sa dovolávať. Ako si teľatá napísali podmienky, také vozy teľatá majú. S akými pohnútkami samoľúbi proTaškentwagen agitátori v podniku takto konali, to je už na ich svedomí. Ale holt, keď nám to raz všetci závidia, no nekúp to! ?
Myslím, že teraz je to už zbytočné lebo električky sú už v KE a ak by tie eurofondy neboli schválené, tak by to musel zacvakať dopravný podnik a asi aj mesto.
Medzi danou križovatkou a zastávkou Radnica Starého mesta počas dažďov vidieť, ako stojí voda medzi koľajnicami. Možno tam ešte dajú nejakú tenkú vrstvu asfaltu navrch, ale ak nie, tak byť na mieste objednávateľa, ani to nepreberiem v takom stave.
Na križovatke Zimná x Českoskovenskej armády už dokončujú asfaltovanie vrchnej vrstvy. Miestami po celej šírke, miestami len poplátane, tu hrboľ, tam kanál, ale buďme radi ?
Netuším, aký úmysel môže byť v tom, že ktosi šupne prístrešok s automatom kamsi do troch pätín nástupišťa alebo že dá rovno dva prístrešky na nástupište, ktoré z 98% slúži len na výstup.
A už vôbec netuším, prečo toto nikto nepripomienkoval. V dokladoch vidím handrkovačky na profiloch koľají a že zatrávnený zvršok je fuj-fuj, to nám netreba, ale podstatné veci sa obišli. Zrejme sú to rovnaké symptómy, ako Taškentzmrd LF3+ a linkové vedenie v roku 2030 prepašované do PD MET (každý si robí, čo chce, pravá ruka nevie, čo robí ľavá a nevadí jej to...)
Projektant nástupíšť podľa mňa na mieste v živote nebol, robil to len "z pohodlia Brna", je o tom minimálne jeden prakticky nevyvrátiteľný dôkaz, konkrétne na zastávke Dom umenia (zatiaľ neprezradím) ?
Rozmýšľam o tom, či sú prístrešky úmyselné takto umiestnené alebo je to len náhoda, prípadne vplyvom niečoho iného sa museli dať tak, ako sa dali. Lebo je fakt, že aj priemerne inteligentný človek to nemôže takto navrhnúť.
neviem ci ste si vsimli ale elektronicka tabula pribudla aj na namesti osloboditelov smer jazero. (aspon myslim ze je to ona) ale je totalne skryta od pristreskov za rohom a este aj otocena rovnobezne k trati
V dnešnej platenej propagande denníka košice:predvčerom výhovorky hlavného inžiniera stavieb IKD.
Vraj bezbariérovosť zastávok bola veľmi dôkladne riešená nielen projektantom, ale tiež odbornými zložkami Magistrátu mesta Košice. Hlasno sa smejem. Blbeček, ktorý vymyslel zastávky pri Dome umenia a Radnici Starého mesta a všeobecne poosádzal prístrešky 50 metrov od označníkov, prípadne ich osadil priamo ku označníku tak, že z nich nevidieť na displeje, by sa mal preorientovať na projektovanie detských pieskovísk, kde by narobil menej škody.
V tomto meste je zázrakom, že sa vôbec zrekonštruovalo to, čo teraz. žeby tu obnovovali či dokonca stavali nové trate to by musel asi byť koniec sveta. ? ?
Mesto "uhorského typu" s električkou v pešej zóne: Miškovec (ešte aj veľkosťou príbuzné Košiciam).
A netvárme sa, že Hlavnú už nikdy nebude treba rozkopávať. Od rekonštrukcie prešlo 20 rokov, údržba žiadna. Nikto netvrdí, že sa to má robiť o rok, ale kým dôjde k ďalšej obnove, je potrebné minimálne nastoliť otázku, čo ďalej... Seriózne architektonické a najmä územnoplánovacie rozbory netrvajú 10 týždňov, ale niekedy aj roky.
Samozrejme, ze daju. Ale kvoli zbytocnej trate na Hlavnej by si musel zase rozkopat celu ulicu. Nemcovej s Hlavnou nemozes porovnavat, mas tam internaty, na konci Botanicku zahradu, je to pristup k univerzite, kde je kapacitne spojenie potrebne. Kam potrebuju ludia na Hlavnej, je tam max arcibikupsky urad, kam zase ludia nechodia nejak casto a od Moyzesovej si na Hlavnej do 5 minut a od Stefanikovej za podobny cas. Ked zrusime Hlavnu ako korzo, prakticky uz nebude miesto, kde sa clovek nemusel vyvarovat aut alebo elektriciek. Pricom prave to je to, co sa architekti snazia vratit do miest, samozrejme porovnavat mesta nemeckeho typu a uhorskeho asi nebude velmi vypovedajuce.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
romeo
http://toncom.en.alibaba.com/product/60052162016-200217404/THC_132B_modern_bus_shelter.html ?