Ja som mal asi narozdiel od teba šťastie na historicky najvyššie vyťaženie tej linky... ?
Pri hati > Svornosti 0 ľudí
Svornosti > STN 2 ľudia
STN > NO 8 ľudí
NO > Ryba 3 ľudia
Pár ľudí aj pozeralo na ten spoj zo zastávky,ale nebolo ich nejak veľa..mximálne 5 ľudí by možno v buse pribudlo, ľudia sú naučení na svoje "staré" linky, že tým smerom ide 12,15,16. No tipujem že dlho tá 30-ka takto jazdiť nebude,no bola to fajn jazda len tak si ísť a míňať zastávky ?
Jasné! Bude to koňka a bude ju ťahať dvojzáprah R+R... ? ? ?
Terazky vážne. Možno by po technicky dokončenej trati fakt mohla nejaká brika prejsť v piatok ako avízuje Remeta.
A do konca víkendu dokončia všetky práce??? Čo sú to všetky??? ?
(SITA) – Už v piatok 25. septembra pôjde prvý raz po zrekonštruovanej trati električka zo Staničného námestia až na Námestie Maratónu mieru v Košiciach. Dnes to na brífingu uviedol majiteľ spoločnosti Dúha Miroslav Remeta. Potvrdil, že základné práce na rekonštrukcii električkovej trate budú hotové do 28. septembra. Električky z košickej stanice na Námestie Maratónca pôjdu najskôr v októbri.
„Už dnes sú koľajiská hotové a náš partner ZUE práce na koľajovom zvršku ukončil. Čo sa týka trakcie, tú dokončíme do piatka. V piatok električka prejde celou trasou od obratiska na Staničnom námestí až po obratisko na Námestí Maratónu mieru,“ povedal Remeta. Čas nechcel prezradiť, pretože ako povedal, ide o veľký rozsah prác na elektrozariadeniach vrátane novej meniarne, ktoré sa musia odskúšať. „Bude to odskúšanie trate. Električka prejde traťou a budeme sledovať, že či vo všetkých uzloch zariadenia fungujú tak, ako treba,“ povedal Remeta. Doložil, že do konca tohto víkendu budú dokončené všetky práce. Nevedel však povedať, či v nedeľu už skončia dopravné obmedzenia na križovatke Štefánikova – Protifašistických bojovníkov. Pred železničnou stanicu sa robí nová cesta a tá bude hotová až budúci týždeň.
Ono, keby to v úseku Dom umenia (pri Teledome) > Ryba aj niekde stálo by tiež nebolo na zahodenie... Aspoň niekde z týchto zastávok: Dom umenia (na Rastislavovej), Kasárne Kulturpark, Pasteurova, Stará nemocnica.
Včera som sa zviezol linkou 30 z centra k rybe-mal som trochu času a zaujímalo ma kadiaľ ide. Bol pracovný týždeň dopravná špička a vo vozidle som šiel celú cestu sám..a to je celkom pekný kúsok cesty. Využíva to vôbec niekto? Nebolo by lepšie to skrátiť po centrum a ušetrené km použiť, kde sa hodia viac?
Doba praje narcizmu... Vedenie mesta a DPMK ovládli narcisti. Páni a dámy najdokonalejší, najlepší, najkrajší a neomylní. Občania sú hlúpe stádo núl, ktoré ich smie jedine obdivovať a pochlebovať im. Asi to robíme málo, tak tomu treba pomôcť... ?
Pointa je ale niekde úplne inde, nejaký zadarmodenník košice:pozajtra je nepodstatný.
Podnik sa na Bardejovskej zabarikáduje ako Nemci v ruinách Berlína, s okolitým svetom nekomunikuje, dokonca už ani nebreše hlúposti. Keď sa ich redaktor na niečo opakovane pýta, ostane to bez odpovede a musí si to zháňať kade tade polooficiálnou cestou.
Namiesto relánych krokov zvyšovania informovanosti a komfortu bude podnik vydávať pravú a nefalšovanú PRopagandu. Akože zlepšovanie imidžu. Problém je, že to už akosi nejde ?
No ale priznajme si, že mesto sa vmanévrovalo do takého časového stresu, že Rašimu ani nič iné nezostáva ako to dokončiť s machrami z Dúhy....keďže už máme koniec septembra a 31.12 je tu čoskoro.
Vôbec to nemusí byť len o personálnych prepojeniach.
Vzhľadom na stav a úroveň mediálneho priestoru na Slovensku a naivite čitateľov stačí, ak daný denník bude tvz."predajný", t.z. kto dá peniaze, o tom budú písať a/alebo aj krásne písať. To je podľa mňa najväčšie riziko žurnalistiky na Slovensku a v Košiciach to platí tiež na 100%.
Denník METPO si niekedy čítal? Domnievaš sa, že je to konkurencia klasickému denníku? Však METPO ani nekupuje agentúrne správy, len kopíruje to, čo ukradli niekde na webe. Ty si ukrutně neivný týpek.
Len to, že denník je zadarmo by som za podozrivé nepovažoval, je to úplne bežné. Napríklad najväčšia sieť denníkov v Česku Metro je práve tohto formátu. Biznis model je založený na reklame, ktorá financuje tlač denníka (tomu zodpovedá aj jej rozsah, ktorý je o niečo vyšší ako pri "klasických" novinách). Je to akýsi win-win model, kde čitateľ získava bezplatné noviny a inzerent obrovskú odberateľskú základňu, na sucho samozrejme nevýjde ani vydavateľ.
Pozadie tohto denníka ale nepoznám, samozrejme tam môžu byť celkom zaujímavé personálne prepojenia. A podobné zakázky na PR články teóriam o rôznych práčkach určite nepomáhajú...
myslavcan