Reply on: tbus #77438:
No ja si viem predstaviť tie plusky aj na L6 cez víkend (ved tam jazdili sóla) a dokonca aj na L9 - ak by sa interval skrátil na 15 minut - naopak na L4 (alebo aj L2) cez víkend by interval mohol byť aj 30 minut (kapacita by znížená nebola čo sa týka Komenského)... A tým pádom by teoreticky aj skoro celá výprava vozov na víkend mohla byť "zložená" len z tých várii .. No to su len take "dohady", uvidíme ako to v skutočnosti bude - dúfam ale že sa tomu aj niekto venuje vo vedeni DP a fakt to nebude tak že "vytiahnu" zo šuflíka staré pôvodne CP a tie varia len tam "dohodia" na niektore poradia, bez ohľadu ich potreby či nie na dannom spoji ?
veteran
Ostfriedhof Gleiskreuz (čierna 1): od mája do novembra t. r.
Derbolfinger Platz Wendeschleife (čierna 8): od júna do augusta t. r.
http://www.gemeinde-gruenwald.de/_obj/EE0ED36B-07A2-4188-803E-B16C1342E7F2/inline/Infoheft-Bau-Ostfriedhof.pdf
Tá slučka je menšia, než naša Havlíčkova či Amfiteáter, dvojkoľajná, no bez koľajových spojok či vratnej koľaje. Keďže sa tam spomína "Gleiserneuerung" a nie "Sanierung", beriem, že ide o celkovú obnovu (tieto končiny Mníchova nemám overené na vlastné oči).
Takže termíny MEU sú s týmto minimálne porovnateľné. Dúha je niečo celkom iné, Kuzmányho mala byť hotová do konca októbra m. r., maximálne do Vianoc (ak by sme pripustili nezrovnalosti v projekte).