Humory z projektovej dokumentácie DSZ k projektu MET:
Výhľadový rozsah vlakovej dopravy
Výhľadový rozsah dopravy k roku 2030 bol stanovený DPMK – ÚRD. Odhadovaný stav v roku 2030
predpokladá dobudované trate NMM - Stanica, DPMK - Popradská - Hornbach, Železníky - Cassosport a
Ťahanovce - Terminál Sever – Masarykova.
Prevádzka bude zabezpečovaná električkami typu Vario LF, Vario LF2+, Vario LF3+ a KT8D5.
Ak si dáte v mobiloch automatické nastavenie času, tak budete mať rovnaký čas, ako je na EM-Teste, plus minus sekunda.
Samozrejme, s hodinkami na ruku je to trocha problém.
Ja som mal tiež hodinky nastavené podľa EMtestu na jar po zmene času na letný a nedávno som zistil, že mi oproti nemu už idú skôr o asi minútu a 15 sekúnd... ?
Volny den z mieru, mal ist na 21 ledva sme ho stihli na 20, ja som bezal na bus a nastastie sofer pockal aj ostatnych a potom z NO sla cez sedlo na 10:28
Pozri, či je rovnaký čas z imhd aj na zastávke. Ak áno, tak sa pozri na palubák, kedy má mať podľa neho vozidlo odchod. Ak sa časy zhodovať nebudú, vieš, kde je chyba.
Dat do projektu je to jednoduche ale mesto takuto poziadavku nemalo. cim vlastne isla cena celeho projektu dole tym padom isla dole aj suma 5% spoluucasti mesta. cim sa "usetrili" peniaze na ukor toho ze to vyzera ako to vyzera. bohuzial ako dobre vieme jeden velky projekt na ktory Eu chcela poskytnut peniaze sa zrusil (myslim tym rekon. terasy komenskeho moldavskjej atd.) vdaka comu tie peniaze prepadnu. takze bravo pan Rasi a spol v slovenskom parlamente potom sa este budeme chvalit ake moderne trate mame ale co vsetko sme mohli mat s tym sa uz nepochvalime.
co sa mi nepaci je ze napriklad rozkopu chodnik na par miestach a potom to len zaleju a vyzera to hrozne, to uz mohli dat ten chodnik cely novy, no ale asi to neni jednoduche dat do projektu a aj tak sa nic nestiha cize nic, len ze to vyzera blbo
Yogi616