Reply on: veteran #75256:
A milá Európska múmia by na to náhodou neprispela?, v rámci projektu IKDANH (integrovaná koľajová doprava až na hlavnú)? (aby ľudia nemuseli z tramtrainu ani vystupovať a rovno videli hlavnú z vlaku, potom by vlak sa opäť pripojil pri terminále sever na ŽSR a išlo by sa ďalej /teda napr. z MI do BA s prehliadkou mesta cez hlavnú/?
mi.v
Ku konke:
Konka tak ako bola prevádzkovaná, nemala (1) rýchlosť (2) dostatočné krytie priestoru pre cestujúcich (3) bezpoblémový nástup (4) zastávky (5) CP (6) kapacitu (7) začlenenie do siete. Neviem, či podľa toho, koľko ľudí reálne využívalo tú turistickú atrakciu, sa dá posudzovať záujem o skutočnú linku.
Keby Hlavnou šla brika, do ktorej môžem nastúpiť a nie turistická atrakcia, normálne by som to bol využíval a predpokladám, že mnohí. Veď to je 1,8 km.
Ale keď píšete, že hlavný problém je, že nikto by to nevyužíval, beriem to. Ja neviem a preto sa tu pýtam vás, ktorí niečo vedia z toho, ako sa to skutočne posudzovalo v meste a v DPMK, takže nenamietam...