Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2TheMHDmarek3 #75090:
Vyzerá to tak, že pomaly dokončujú zemné práce na Kuzmányho (teda Dúha). Pomaly tam od severu nastupujú Poliaci zo ZUE. Takže logicky musí Dúha začať búrať ďalej. Teraz budú pokračovať pri NMM.
Bolo jasné, že vzhľadom na šibeničné termíny bude zachvíľu rozkopané celé mesto.
Len aby neudreli mrazy pod -5 C. Potom len to bude zaujímavé.
Reply on: 110mat110 #75091:
Autobusová doprava a celkovo doprava vtedy nebol obmedzená tak, ako bude tomu teraz.

veteran, nejdem nikoho obhajovať, ale vieš dobre, ako to bolo s výlukou v auguste, keď sa všetko menilo na poslednú chvíľu a bolo treba všetko robiť odznova.
Reply on: veteran #75089:
Vlastne ako reko na radnici len bez 7 na kuzmanke
Reply on: veteran #75089:
Ostáva už len dúfať v to, aby sa to neskončilo fiaskom podobne, ako rekonštrukcia trate na stanicu ?
Tak, Rádio Košice predsa dačo vytiahlo. Nechápem na kiu onú má podnik stránku, keď sa médiá musia o tak závažných veciach doprosovať takýmto spôsobom...

____

Nebude možné jazdiť električkami k Lokomotíve, tým pádom budú suplované úplne inými trasami náhradnej autobusovej dopravy. Pokiaľ viem, obnovená bude električková doprava na Ulici Boženy Němcovej," dodal P. Titl.

A potvrdila nám to aj hovorkyňa Dopravného podniku mesta Košice, Michaela Karaffová.
Náhradná autobusová linka X7 nebude zachádzať na Námestie maratónu mieru. Električková linka 6 pôjde len po amfiteáter, deviatka a R3 odbočia k Štadiónu Technickej univerzity.

Na zvyšku pôvodnej trasy ich nahradí nový náhradný autobus X9, ktorý od amfiteátra pôjde cez Továrenskú, Gorkého, Slovenskej Jednoty a Komenského až na Havlíčkovu.

Pre nemožnosť odbočiť na Námestie Maratónu mieru sa zmeny dotknú aj autobusových liniek, ktoré cez Hviezdoslavovu premávajú (17, 19, 22 a 36).

Vjazd na Námestie maratónu budú mať povolené len vozidlá stavby. Pre dopravnú obsluhu budovy Košického samosprávneho kraja má byť zobojsmernená Strojárenská ulica.
Reply on: veteran #75087:
Normálne X7 si po NMM spraví ešte zachádzku na Amfik a vybavené. a keď sa rozorá aj Štúrova, tak sa oklieštia nejaké bežné linky a spraví sa dočasná linka X234679R nafurt
Reply on: KosickyTiger #75086:
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=120110951&postcount=9166

Nič extra sa tam nedozvieš. Pokiaľ by si hľadal info o výluke, zapomeň. Všetko prísne tajné. Byť novinárom, tak sa opýtam, čím chcú takto oklieštenú električkovú dopravu nahradzovať. Aľe ta píár-cetka odpoveda ňem na to, na co ma od Ďuriho vyhovorku, ta co ? ?
Reply on: forest #75084:
Nemohli by ste, pls, ten článok skopírovať?
Reply on: forest #75080:
Dobré.? A u nás to má byť betón-tráva, alebo iba tráva?
http://imhd.sk/transport/galeria-media/2281/kolajove-trate.html?#91434-Ulice-K-Barrandovu
Reply on: forest #75080:
dokonalost, uz chyba len CAF zaparkovany na trati, nech to stoji co to stoji
Reply on: S499.1023 #75081:
ok, ked mas nieco lepsie ukaz.. vsetci sme velmi zvedavi ? ? a pises akoby o krize v spanielsku nikto nevedel.. ja som to dal sem ako priklad ako by mohol konecny zvrsok vyzerat.. podobny zvrsok maju aj v debrecene a inych mestach a okrem toho samotni duhaci sa ohanaju ze vsade mimo zastavok kde sa bude dat chcu mat zatravneny zvrsok a na zastavkach bude dlazba/beton prip asfalt na prechodoch(zrejme) aspon tak je to zatial aj na obrazkoch v projekcii ? som zvedavy aka bude realita..
Reply on: forest #75080:
Umelá tráva, premrdané fondy, dokončenie v nedohľadne - bars dobrý príklad si si vybral, Trilexík: However funding ran out as a result of the Spanish economic crisis,[3] with only 250 million of the estimated 502 million euros available. In 2012, the remaining funds were secured through a 260 million loan from the European Investment Bank.[2] and the planned date of completion was moved to early 2014.[2] However, further delays resulted in a shortfall in funding, which was resolved on 1 July 2014, with the metro now scheduled to open in 2015.[4]
tak takto nejak si predstavujem v 21.storoci idealne polozenu a zatravnenu trat so zvrskom v kombinacii beton-trava http://en.wikipedia.org/wiki/Granada_metro#mediaviewer/File:Metropolitano_Granada_-_Juncaril_03.jpg ukazkovo spravene, miss Duha uc sa ?
Reply on: Yogi616 #75076:
Buse sú HORŠIE ČITATEĽNÉ DISPLEJE (v noci podľa mňa), ale ako tu píšete, že iba zanedbávame údržbu, tak si myslím, že inak sú KVALITNEJŠIE. V BA napríklad som nemal problém vidieť niećo na displeji BUSE. Ale v inom meste som nevidel ani nefunkčný EM-test.

TAKŽE ZÁVER: MYSLÍM SI, ŽE BUSE(v KE) SÚ HORŠIE ČITATEĽNÉ DISPLEJE AKO EM-TEST, ALE SÚ NA TO, ŽE LEN ZANEDBÁVAME ÚDRŽBU AJ KVALITNEJŠI(vynechávanie bodiek je lepšie, ako keď na T3 na displeji EM-test svieti celý displej na oranžovo. Taže tak.?
Reply on: 110mat110 #75077:
Veľmi pekne ďakujem za objasnenie. ?
Reply on: KosickyTiger #75075:
Aby si sa rozumel do technologie. Buse ma kazdy bod reprezentovany malou kovovou/plastovou bodkou ktora sa otaca a podla toho meni farby na zelenu/ciernu. V noci su len prisvietene bielym alebo zelenym svetlom. Cez den nemusia byt osvetlene a ked sa na displeji nic nemeni, ukazuje poslednu zobrazenu informaciu. Avsak jednotlive body sa casto zaseknu takze displej je roztraseny.

Emtest ma na kazdom bode samostatnu ledku - svetielko. Tym je tento displej necitatelny na slnku pretoze nema kontrastne pozadie. Ak displej zhasne, zmizne cely text.
Reply on: KosickyTiger #75075:
To, že chodíš na ZŠ je teraz trochu jedno, ale jednotný názor by si už snáď v 14. rokoch mohol mať, nie?

Dávam sem tvoje príspevky:
21.12.2014 16:59 "Podľa mňa Buse sú horśie displeje, pretože vynechávajú bodky, podľa mňa majú nižšiu svietivosť alebo polovica displeja svieti a polovica nie. EM-test svieti stále. Chybný EM-test displej som v inom meste nevidel."

22.12.2014 18:37 "Ale podľa mňa sú Buse fakt kvalitnejšie ako EM-test - len viackrát som mal problém prečítať niečo na displeji Buse ako na Em-test."

Tak ako? Trocha som sa stratil...
Reply on: Rudyke902 #75074:
Ja chodím len do ZŠ, takže sa do technológií displejov vôbec nevyznám, sorry. Ale podľa mňa sú Buse fakt kvalitnejšie ako EM-test - len viackrát som mal problém prečítať niečo na displeji Buse ako na Em-test.
Hlavne v noci na KT8D5rn.2 niekedy Buse nie sú vôbec zasvietené, alebo svieti iba polovica displeja. Pri EM-testoch to funguje asi inak. Buse pracujú vraj na nejakom magnetickom princípe a EM-test majú vysokosvietivé LED diódy ( to som len počul, takže neviem, či je to pravda ). Vnútorné displeje, súhlasím, že sú oveľa čitateľnejšie.?
Reply on: KosickyTiger #75065:
No ja si myslím - a je to môj názor, že BUSE displeje su spolahlivejšie, a lepšie viditelné, s lepším jasom čo sa týka vnútorných, tak aj vonkajších.. Tak ako tu bolo na fotke, za jasneho počasia tie vonkajšie fakticky nieje vidiet, a vnútorné, polovica z nich má taký slabý jas, že už z polovice voza v interieri je prakticky nečitatelné to čo na ňom beží.. Je pár vínimiek , čo sa týka jasu, no aj tak hrúbka písmien (alebo bodiek) je omnoho menšia ako na BUse čkach, teda fakt čo sa týka vnútorných displejov BUSE su omnoho čitatelnejšie a jasnejšie ako EM testy.. A tak isto aj vonkajšie,, Čo sa týka spoľahlivosti - je to aj o správnej udržbe.. no vozy ktoré prišli ako nové a s BUSE displejmi, vo všetkých tie displeje funguju dobre, su dobre viditeľné - (TEDOM, SOLARIS alebo KT8, či BUSE v SOR z Karos) .. Samozrejme ak palibný počítač funguje správne.. No ak porovnám to s EM test displejmi dodatočne montovanými do električiek T6, T3, je veľmi málo takých ktoré su dobre viditeľné, či už vnutorne či vonkajšie,, nefungujúcich ani nehovoriac.. Ved sám si napísal nakoniec, že to čo je v nových VARIACH je pre teba trochu nemoderne .. Je to ale môj názor.. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.