nebol som tam, neviem ako mala chodit .. ale nebolo to tak, ze dve vozidla robili kyvadlovku medzi Astoriou a krizovatkou VSS po dvoch kolajach obojsmerne a ostatne vozidla z linky 3 boli pouzite na posilnenie dopravy v useku Vazecka - DPMK ?
Linka 3 jadila "chaoticky" , podľa displejov všade - len nie podľa oznamenia a podľa CP! Nikto nevedel kde a ako - ako sa mal orientovať podľa toho čo videl na vozoch na displejov.. nielen že zlý cieľ konečnej, ale aj nesprávny smer jazdy ukazovali tie displeje ako v skutočnosti vozy šli.. ? To radšej mohli tie displeje vypnúť a jazdiť len s papierami - ak nebolo možné JASNE označit vozy kde a odkial vlastne jazdia.. Som zvedavý kolko km prejazdili KT8 na prázdno len na L3 dnes.. aj tak pracovníci DP vyhnali a usmernovali ludi pri vss kam treba isť.. ?
L3 chodí ako? Ja som išiel z Astórie po VSS križovatku, na Jazero neišla. Z VSS išla späť k Astórii, Ďalšia L3 išla z Važeckej k Astórii a ďalšia L3 išla od Autocampingu na jazero.
Počas otváracieho ceremoniálu MMM mala jazdiť linka X9 – jazdila vôbec? To bola tá "náhradná doprava" bez ďalšieho označenia? Na trase, kde bežne jazdia 3 linky s 20-minútovým intervalom, jazdila jedna linka X, aj to s akýmsi nepravidelným intervalom 15 až 20 minút. Situácia zvládnutá presne v štýle DPMK.
súhlasím,SU12 tam sú ako stovrené. Ja som sa inak smial,keď som videl na midibuse obrázok postavy s barlou..ešte ten vozík by som pochopil,nízkopodlažný je..ale tá druhá nálepka sa tam vôbec nehodí ?
Keď je dakto presvedčený, o správnosti svojho rozhodnutia, že minibusy na tej linke jednoducho budú a hotovo, tak myslíš, že by tam poslal prieskum v pondelok? ?
Co sa tyka 31 tak tam by mali jazdit SU12. Tie su z hladiska bezbarierovosti najlepsie. V midi SORe je to fakt bieda pre vozickara... mozno 10 rokov dozadu by to bolo super, keby bol nejaky taky bus v premavke, ale nie dnes kedy je uz takmer cela vyprava autobusov nizkopodlazna.
Však aj medzi tými (832kami po opravách) bolo viac takých, čo mohli ešte dajaký ten piatok veselo jazdiť na šačanských trhaných. Má to aj dačo do seba, nakoľko začali jazdiť až v roku zaradenia predposlednej série 932jok ?
Tak potom sa ospravedlňujem, zle som pochopil význam tých šípok (zle som si to vysvetlil, myslel som, že napr. 3523 je odstavený a namiesto neho je 4753 dočasne, nie že sú pridelené napevno) ? .
4706, 3531, 3523 boli podľa výpravy vonku naposledy včera, 3522 predvčerom (jedine, že by boli odstavené oddnes).
Aj o tých troch viem, čo odišli do Šace. Práve toto som v príspevku #74334 hovoril, že tam spokojne mohli ostať (ak nie na 2-3 roky, tak aspoň na najnutnejší čas) jazdiť 932ky odstavené v poslednom čase, prípadne dispozičné 932ky (5204, 5206, 5233 atď.). Avšak už je to pasé, lebo 5206ku som videl zapriahnutú za Tatrou v pondelok ?
Viem že stojí viac solarisov, veď ich nahradzajú 475x. Zato cez týždeň často stojí na VŠA viac tedomov , tak prečo nejdú oni do výpravy, keď je taký nedostatok vozov?
Avšak ak je naozaj nedostatok vozov, kto zato môže? Myslel som, že po nákupe 127 autobusov, vyradení takmer všetkých karos deviatkovej rady (myslím, že ešte minimálne 10 932jok, ktoré sú už vyradené, mohlo 2-3 roky jazdiť v Šaci) či odpredaji 9 ročných vozov za babku už slovo ako "nedostatok" v tomto DP poznať nebudú ...
preco jazdi 3212 skoro kazdy den?
preco je 6101 nevyravena a nahradzana zalohami?
mas predstavu kolko je nepojazdnych solarisov? kolko novych soriek je naburanych? atd. atd.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Astor