Ja som si vždy myslel, že výhybky sú na to, aby sa používali. Ale možno je lepšie si ju dať do vitrínky a pozerať sa na ňu. No a cestujúci nech si chodia, ako chcú.
Čo je drahé na prevádzke tejto výhybky? Tá sa predsa stále používa len v jednom smere, keď už je nainštalovaná.
Len taká pripomienka k rekonštrukciám tratí. V rámci rekonštrukcií i iných akcií sa zavádzajú rozne výluky , skrátenie liniek. Výhodou v ed sú kátéčka. Používajú sa Kalofornien prejazdy alebo všeliaké posuny cez triangel (N.O.) . Výluky budú vždy . Nebolo by výhodné na aktuálnych - obvyklých miestach výlukových ukončení tratí postaviť trvalé kolajové prejazdy ? Je to tak v mnohých mestách. Drahé, nevieme či nechceme ?
Viem, čital som to... preto sa aj pýtam, ak už jazdí bez záťaže, asi jeden "limit" už má teda za sebou .. Ak som samozrejme videl dobre že nevozia sa v nej už mechy ?
Chcem sa opýtať - k tej "stále aktuálnej" 801, jazdí dosť často denne stále Technologická jazda.. musi nabehať určitý počet km, je to jasné, to viem - len všimol som si dobre, jazdí už bez záťaže? (teda bez tých mechov na sedadlách a podlahe),, už má teda "pod záťažou" svoj limit nabehaný..?? či som zle videl a tu záťaž tam ešte má? ?
Ale na druhej strane to môže byť aj prospešné, pretože predpokladám, že objednávateľ nebude spokojný s tým, že jeho reklamu nie je dostatočne počuť a tým pádom vyvinie tlak na DPMK, aby sa tie repráky dali dokopy a aby hlásili s dostatočnou hlasitosťou... Alebo to dopadne tak, že hlásenia budú stále nezrozumitelné a reklamy budú až príliš hlasné...
To som nevedel, že niektorí občania sa reklamy ,,boja"?
Reklamy môžu byť z iného hľadiska aj užitočné.
Môže tu potom niekto, kto bude počuť nejakú reklamu napísať, či aj dačo rozumel?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
toriak