Ale na druhej strane to môže byť aj prospešné, pretože predpokladám, že objednávateľ nebude spokojný s tým, že jeho reklamu nie je dostatočne počuť a tým pádom vyvinie tlak na DPMK, aby sa tie repráky dali dokopy a aby hlásili s dostatočnou hlasitosťou... Alebo to dopadne tak, že hlásenia budú stále nezrozumitelné a reklamy budú až príliš hlasné...
To som nevedel, že niektorí občania sa reklamy ,,boja"?
Reklamy môžu byť z iného hľadiska aj užitočné.
Môže tu potom niekto, kto bude počuť nejakú reklamu napísať, či aj dačo rozumel?
O to že nám budu "hučať" reklamy do uší sa nebojím (hlavne v ED), v máloktorých električkách je aj hlásenie zastávok tak slabo počutelné, že ho skoro vôbec nepočuť, a to ešte pri pomalej jazde (rozbiehani, či brzdení), kedže cez repráky máloktorý voz ED hlási a ešte ktomu zretelne a hlasno... takže reklamu aj tak počuť cez tie čítačky nebude bohvie ako ? ?
To nestačí, že tie reklamy bijú do očí na každom kroku, ešte nám ich budú aj hučať do uší?. Ale v situácii, v akej je teraz DPMK (finančnej), je to pochopiteľné.
Zaujímavé, že našich "investigatívnych" žurnalistov (SMEti, TUPky a pod.) vôbec netankuje, že takmer týždeň po odstavení trate sa na nej nič nedeje. Hlavne, že súťaž vyhrala správne "zafarbená" firma...
Ulica, ktorú v pohode nahradí Moyzesova, je zrazu taká silno potrebná. Ak by ju uzavreli aj úplne, nič by sa nebolo stalo. Až mi je čudné, že z DPMK vyšiel taký dobrý nápad, teda nechať ju len pre MHD.
TA