SARKO: Mozu byt neviemake plany, jednoducho moj nazor je, ze ziadna elektr. trat z Maratonu na stanicu nebude. Preco? Lebo sme v Kosiciach. A o akej reko predstanicneho namestia pises? Ake spojenie budovy zel.a autobus. stanice? Vyzera to jak plan X - tej patrocnice. Uz nie sme v socializme, ked sa podobne plany robili a obcas sa ich aj podarilo zrealizovat. V akej kvalite, to je ina tema. Ono jedna vec je daco mat na lajstri, ale druha vec je skutocnost. A pokojne mozu rozbit celu budovu zel. stanice, nielen tu vyskovu stavbu. Vyzera otrasne. Ale este predtym by som dal zrovnat so zemou budovu autobus. stanice. Predpokladam, ze za ten projekt vyfasoval jej autor ocenenie.Za zasluhy o vystavbu ci jak sa to vtedy volalo. adsej koncim, lebo by som musel napisat invektivu voci istej osobe, A nechcem sa k tomu znizit.
Papyr
Akurat by s tym asi MZ nesuhlasilo, bo trat po pesej zone (aj ked dnes v zapadnej Eu je uz zas taky trend, vracat eliny do centier). Ale inak som mal na mysli to, ze siet nebude taka zranitelna, ked sa postavi dalsia trat z MMM, a z hladiska zranitelnosti je mi jedno, ci na stanicu, ci na NO. (NO ma jednu nevyhodu, ze tam nahlasis bombu a vsetko stoji - lenze NO je aj tak taky masivny prestupny bod, ze havarka alebo bomba na NO zastavi tak ci tak vsetko.)
Zas trat na Hlavnej ma tu vyhodu, ze kolaje tam uz su, staci ich na koncoch pripojit k sieti a natiahnut trolej.
To som mal na mysli.