Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobrý deň! Rád by som sa týmto spôsobom sťažoval na vodiča električky číslo #610+611, ktorého jazdné schopnosti nie sú na požadovanej úrovni. Hneď ako sme vyštartovali z Važeckej, vodič jazdil veľmi rýchlo a neprispôsoboval jazdu podmienkam (trati) a tým spôsoboval v niektorých pasažieroch nepríjemné pocity a zlé predtuchy (v roku 2009 sa na tomto úseku trate vykoľajila súprava #618+619). Do zákrut chodil taktiež neprimerane rýchlo a to najmä na odbočke z mosta medzi sídliskom Nad jazerom a VSS a Južnou triedou. Taktiež jeho jazda na nezrekonštruovanej trati na Južnej triede nebola v poriadku a bola dosť riskantná. Nakoniec to všetko vyvrcholilo tým, že sa rýchlosťou okolo 35 až 40 km/h prehnal výhybkami na Námestí osloboditeľov a na nich bola nejaká závada a neprehodili sa zo smeru na Staničné námestie na trasu po Štúrovej ulici. Samozrejme vodič nestihol reagovať a nabehol na koľaj na Staničné námestie. Na zastávke Námestie osloboditeľov (zastávka liniek 3, 6, R1 v smere na Staničné námestie) nás ako cestujúcich vypustil z vozidla von (musím však povedať že zdvorilo) a šiel sa otočiť na Staničné námestie. To mu trvalo aspoň dobrých 5 až 7 minút a neskôr sa vrátil správnym smerom zo Staničného námestia na Námestie osloboditeľov. Potom, čo som si porovnal časy odchodov a príchodov danej linky na zastávky zistil som, že nadbeh, ktorý vodič spôsobil sa rovnal takmer času, ktorý strávil otočením sa na Staničnom námestí. Určite pod stresom sa ďalej pokúšal dorovnať časovú stratu a opäť na trase z Námestia osloboditeľov až na konečnú Botanickú záhradu jazdil vodič neúmerne rýchlo, na trase z Krajského súdu na Hlavnú poštu vyše 60 km/h! Nemyslím si, že takáto nebezpečná jazda vodiča je vhodná do našich košických podmienok a tobôž nie na naše trate. Nebol by som rád, ak by došlo k nejakej markantnejšej penalizácii daného vodiča, avšak považoval by som za potrebné mu jasne dohovoriť o rizikách a nevhodnosti takejto jazdy.

Vodič bol chlap stredne vysoký, s po plecia dlhými kučeravými vlasmi.

Ďakujem

------------
Môj strýko ?
Reply on: KVKV #66440:
? ? ?
Robíme,robíme...
Reply on: S499.1023 #66443:
Pán nepracuje v žiadnej vozovni ?
Reply on: S499.1023 #66442:
Áno,lenže pokiaľ zamestnanci dielní budú platení tesne nad minimálnou mzdou,tak tam sotva bude pracovať nejaká elita.Aj o tom to je.
Reply on: Yogi616 #66435:
Choď sa dnes previezť na 7201 a potom si prečítaj ešte raz, čo si tu napísal.
Reply on: KVKV #66438:
Vnútrajšok sa minimálne posledný rok (od VP 357 s vlnkami) farbí na modro. A tie zaslepene reflektory na B vozni fakt netusim ktora to mohla byt suprava ked tu posledna taka dojazdila mozno niekedy okolo roku 2006 .
Reply on: KVKV #66438:
Až na jednu vec - v Prahe sa možno nesmie vypraviť voz s plochami na kolesách, zato však niektoré vozovne, menovite Vokovice, Strašnice a Kobylisy, nemajú problém vypraviť vozidlo s tak vymlátenými kardanmi, že tie účinky na vozidlo sú horšie ako u plochých kolies. O nevyvážených MG ani nehovoriac. V ktorej vozovni pán pracuje?
Reply on: KVKV #66438:
Tak s týmto príspevkom by som si dovolil súhlasiť. Nedostatok peňazí nie je argument pre cigánske metódy práce.
Reply on: KVKV #66440:
V Liberci nemajú ŽIADNU prebytočnú T2 a už vôbec nie s páčkovými prepínačmi alebo pôvodným linkovým transparentom.
Ešte jeden tip.
V Liberci majú ešte niekolko prebytočných T2, zrejme skončia v šrote. Doporučujem sa z nimi spojiť a čerpať z vozov rozne nd, tak napríklad vnútrajšok linkového transparentu (ktorý mi na tej košickej chýba a špatí to jej vzhlad) páčkové spínače a ďalšie diely z palubky, našlo by sa viac.
Tak čo historici, robíte vobec niečo ?
KO... ! nevedia sa tie stare sroty co nazyvate trolejbus sa aspon spustit dole kopcom z lingova na kalinovsku nacas ? co je paru minut a uz meska kazdy jeden minimalne 2 minuty a to minimalne. nie je mozne aby som nestihal prestup ked mam mat na ten prestup 5 minut ! a to autobus chodi raz za polhodinu potom co mam robit mi to preplatite ? ale peniaze za cestovanie hrzdzavimi sustavne meskajucimi trolejbusmi pytate ! cely dopravny podnik je jedna velka bada KOK.... !
Reply on: Tatranka #66424:
Plochy na kolách netreba nejak zvlášť sledovať, to sa už ozýva samo z dialky (drnc drnc drnc...) a v KE pomerne častý jav. V Prahe voz s plochou na kole nesmie byť ďalší deň vypravený. Každý , kto študoval strojárinu, vie že také otrasy sposobujú zvýšené opotrebovávanie ďalších mechanických komponentov, teda znižovanie životnosti vozov.
Zaslepené reflektory na T3 som videl pred cca dvoma -tromi rokmi (?) nie pred dvadsiatimi ; zadný voz na skúšobnej jazde po meste ešte nadžabaný na červeno. Je možné že jav už naštastie vymizol (alebo vozy bez reflektorov zrušili :-))
Keď sa robila križovatka pri športovej hale (dva roky?) ...kaliforňan... prevádzka KT ... bol som svedkom diskusie odborníkov kde sa hovorilo o nevypravení nejakého KT práve z dovodu neovládatelnosti z druhého stanovi3ťa /skupinka šotoušov-fotografov, vodič, dispečer/
To džabanie štetcom by som byť majstrom Barbušinom ZAKÁZAL. Ono nič proti nafarbeniu starých obkladov , ale dá sa to robiť inak. (rozne "výbehy" štetcom do skla, kvapance na podlahe, na sedačkách, no krása balkánska preveliká). Zaujal ma aj výber farby na podokennú časť interiéru, akási šedohnedofialová , mám podozrenie, že zliali zbytky všetkých možných farieb a tým teraz "estetizujú" .
..."šikovné české ručičky"... ja myslím, že aj medzi Slovákmi a dokonca aj medzi "gadžovskými prišelcami" sa najdú šikovné ručičky. Je pravda, že v DPMK by si mali takých ludí vážiť a podla toho ich platiť, udržať si ich. Na vysokú remeselnú úroveň sa dá vycvičiť aj Ukrajinec, ale musí to chceť jeho majster a hlavne mať o to záujem.
Reply on: Yogi616 #66435:
radšej nech na mieri odchádza s meškaním, ako tam čakať, a nestihnúť semafór, a meškať potom ďalšie tri zastávky, ako to sledujem na 36 aj 27...
Reply on: Yogi616 #66435:
ak sa v súčasnosti vlečú, tak skrátenie jazdných dôb je namieste. Pri hati je zastávka na znamenie, takže tam sa zohľadňovalo určite aj toto. Navyše jazdné doby medzi jednotlivými zastávkami netreba brať samostatne ale v súvislosti s predchádzajúcou a nasledujúcou zastávkou.
Skrátenie jazdných dôb na trolejbusovej doprave? To koho napadlo? Tie pomalé sračky sa vlečú, ako sa môže doba skrátiť? Medzi Pri hati a Mierom 1 minúta v špičke stačiť nebude.
Reply on: Jacobs #66433:
Asi musíme ohľadom tej 55+12 viacerí písať, a častejšie, lebo toto je fakt nenormálne. Keby v jednom smere, ešte pochopím že je ťažko skoordninovať 55Nku kde točí jeden voz, ale súbeh v oboch smeroch? ?
Netušíte niekto, či tá zmena jazdných dôb 71/72/N71 sú jediné zmeny týkajúce sa prázdnin ? To podstatné, čo by sa malo meniť,sa nemení 😕 Ešte možno niekedy v marci/aprílí som písal do DPMK ohľadom "skvelého" súbehu L55 a 12 počas prázdnin v oboch smeroch z Mieru ku Amfíku a naopak. Napísali, že o súbehu a zlom načasovaní vedia a prisľúbili zmenu od najbližsích prázdnin,a doteraz nič (a to už boli aj veľkonočné). A takto sa asi zas môžem veselo pozerať na 12 a prádnu 55N v sedle minútu či dve po sebe, a s radosťou si počkať ďalšiu pol hodinu miesto toho, aby sa cestovný poriadok 55 posunul, čím by sa docielilo to, že by prakticky bol spoj každých 15 minút po sebe. Neverím, že by to bol až taký problém. Ale veď čo, máme "skvelo" urobený a skoordinovaný prestupný systém,cestujete 10-15 minút a zvyšných 20 čakáte na prestup..jasné, že nie stále, niekde je to úplne v pohode a fakt luxus, s intervalmi doslova pár minút...ale niektoré veci sú fakt postavené na hlavu...
Reply on: Rudyke902 #66430:
KT som spomenul zámerne, aby si začal chápať logiku, no ale keď nechceš chápať, ok ?
Reply on: Rudyke902 #66425:
Mit jelent "kôly" ❓
Reply on: tbus #66426:
.. nespomínal som vôbec KTčka, no ale aj tak - bud tých malých (kockových) ako píšeš, bolo veľa - alebo málo - tak bud nech sa dávaju všade, alebo potom len do zadu, a na čelách všade ostanu tabuľky, nech to má nejakú hlavu a pätu - no určite by som nedal do súpravy 415+416 na zadný voz na čelo (ktovie koľkokrát do roka sa súprava rozdelí a bude 416 jazdiť sólo, v súčastnosti jazdí dosť "stálic" sólo vozov), pričom taká 418 tuším jazdi denne sólo a bez čelného displeja. (lebo asi nezvýšilo na nu) Chcem tým povedať že logicky teraz je na zadnom voze fakt zbytočný , viac by sa hodil na čelo súpravy nejakej... alebo sólo voza T3

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.