Reply on: Sarko #6608:
Nechcem sa z tebou na tom vadit, ale stale je tam ten isty system otvarania dvery. V Bratislave je toho plna prdel a oficialne sa v papieroch pise predsuvne dvere.A inac plynie to aj z nazvu. Vyklopne dvere by sa museli vyklapat. A take dvere ma tak neaky model od ferari
nizka podlaha je vcelku fajn, ale tiez mohla byt aj trosku kvalitnejsie zrekonstruovana ta elektricka. zrejme profesionalna deformacia ? a este som si zaspominal na stav bratislavskych T6-iek pred vsetkymi moznymi rekonstrukciami
) vedie priamy chodník, po ktorom prejdeš presne 75 metrov. ?
Sarko
Na BUSE síce nie je spojazdnené zobrazovanie, pretože chýbajú snímače, no uvažuje sa o tom, ako by sa to dalo vylepšiť. Na nízkopodlažných KT8 už sú, tu zasa treba vyriešiť nejaký problém v programe, na čom sa pracuje. Tu sú inštalované aj vonkajšie hlásiče pre nevidiacich. Nová verzia BUSE by mala byť vylepšená, pridajú sa vizuálne a zvukové značky o zmene tarifného pásma a pod. Okrem iného bude potrebné sprísniť postihy za nesprávne používanie, resp. nepoužívanie informačného systému.
S električkami sa samozrejme do budúcna počíta, to zasa neber vážne naše tunajšie apokalyptické vízie. ?
Čo sa týka rekonštrukcie nízkopodlažnej KT8, jej podanie zodpovedá dohodnutým rozsahom prác a cenou, ktorá je len okolo 8 mil. Sk. Ale zaujímal by ma Tvoj názor, čo konkrétne sa Ti nepozdávalo. Námietky môžeme potom posunúť ďalej kompetentným, resp. si ho sami prečítajú.