Reply on: Adamcool #65926:
V Košiciach nie je taký veľký počet liniek a uzatvorených tratí aby bola potrebná reorganizácia liniek. Linky zo sídlisk sú koordinované medzi sebou, nevidím potrebu aby sa to prerábalo a "zjednodušovalo". Až budú vybudované prestupné uzly na úrovni, potom sa môžme baviť o zlučovaní liniek a prestupovaní. ?
Len samozrejme neviem, či by bol o ten voz záujem
Trpí DPMK nedostatkom električiek alebo je ten stav postačujúci alebo až prebytkový? Hovorím o počte kusov nie o veku alebo podobných technických záležitostiach
Sheep221
V Bratislave ta reorganizacia nie je tak doslova reorganizacia ale obmedzenie, z dovodu vyradenia elektriciek na hlavnej stanici a v tuneli. Preto sa zrusili asi 4 linky pretoze kedze tunel ani stanica nefunguju tak sa linky po nabrezi len kopirovali co sposobovalo totalny chaos v CP(napr. idu 3 elektricky za sebou a potom dlho nic, alebo ta prva poberie vsetkych ludi a dalsie za nou uz boli prazdne), cize tiez ziadna vyhra.
S tym zeby Kosiciam stacilo 5 liniek suhlasim, nato ale by sme museli mat aspon 2x viac spojov.
Aktualna denna vyprava je asi 50 vozidiel, a DP ich ma asi 120, cize ide o mierny prebytok. Mato ale zase vyhodu pri rozkladani zivotnosti kedy elektricka den jazdi a den nie, vidiet ze u AD je ina situacia a niektore modely vozidiel(napr. Karosy 932)velmi skoro dojazdili.