ten projekt bude mať aj svoje reálne výstupy a preto sme sa v ňom angažovali... ale onedlho by mala vyjsť mediálna správa, kde bude viac podrobností, teraz viac prezrádzať nebudem ?
nejde o to, o čom to je. Nech to je hoci aj o intergalaktických letoch. Keď čítam frázy typu "Predstavenie inteligentných riešení hromadnej dopravy, ktoré by prispeli k zvýšeniu používania verejnej dopravy, výmena informácií medzi jednotlivými mestskými dopravnými podnikmi...", tak mi je z toho zle. Rečí, plánov a iných taľafatiek už bolo dosť. Treba skutky. A kiežby som sa mýlil.
Jasne chapem tazko nieco robiť ked ten kto má spolupracovať tak nerobí a potom ta situacia aj tak vyzerá. Mal by sa zmeniť celý systém, mestské časti by mali prestat kafrat do linkového vedenia a možno by bolo všetko inak. V auguste 2008 ked sa kompletne menilo linkové vedenie bolo to vcelku dobré no žial fungovalo to krátko a to vdaka mestským častiam. Všetko sa dá poriešiť len treba chcieť. Návrhy a rozpočty sú jedná vec no realita je druhá vec takže uvidíme čo bude.
Súčasná ED je už rokmi overená a netreba na nej ani nič meniť. Jedine zhustiť interval. Vymienať konečné liniek, či zriaďovať nejaké nové je somarina. Skôr by sa dalo pri súčasnej výprave zaviesť lepšie intervaly ...
Kto by chcel silou mocou dzubat do elektrickovych liniek, odporucam si pozriet napr. Sarkov navrh, tu (7 prispevok zhora 26.úno 2003, 23:10) http://www.mestskadoprava.net/diskusia/viewtopic.php?f=5&t=24&st=0&sk=t&sd=d&start=340
ako by sa to dalo urobit, navrhy su z cias neprestupnych listkov ale stoja za precitanie... v tom fore je navrhov viac , citanie na dlhe zimne vecery ?
Vybudovávať netreba nič, vravím že prijateľný prestupný bod je už vybudovaný na valcovniach. Pereš a ostatne valale obsluhovať autobusom ukončiť pri kruháči na Moldavskej, odtiaľ je už dosť spojov do rôznych častí mesta a aj zastávky sú blízko. Takýto nejaký návrh tu už bol x krát na fóre spomenutý, nevymyslel som to ja, ale ten sa mi zdá aj najprijateľnejší. Žiaľ, ťažko priechodný....
najväčší problém a žabu na prameni máte na meste... kým sa nespamätajú oni, nič lepšie tu nebude... na DPMK môžete nadávať koľko chcete, ale to je nesprávny hrob, na ktorý sa obraciate... proste ak to bude tak, ako keď prišli za mnou "škrtnite 300tis. ročných vzkm ale tak, aby to cestujúci nepocítili" - sorry, ale nie som Copperfield... môžete vymýšľať čo chcete, všetko závisí len a jedine od objednávateľa - koľko výkonov si objedná, kde a po akých trasách a aké CP schváli... a na zrušenie niektorých súbehov potrebujete prestupné terminály, inak to zase bude iba nejaké Košické riešenie... čiže nanič...
rád by som tu videl zahraničný model, kde objednávateľ si objednáva iba službu, ale CP a všetko s tým spojené pripravuje sám (odborná platforma)... aby si sami užili čo to je dostávať podnety od občanov, ktorí sa radi vyvrieskajú na hocikoho, keď s tým nie je možné nič robiť... a DP by bol iba dopravcom...
Aj tak sa všetko časom bude meniť...súčasný stav nie je zlý ale má veľa múch ktoré treba odstrániť...mame el. trate ktoré by naozaj mohli byť viac využívané. Som zvedavý čo bude s tou integrovanou dopravou či čo to je čítal som o nejakých električkách či mestských vlakoch či čo to bolo pre Košice na integrovaný sýstém...terminál sa má stavať..hmm som zvedavý. Podla mna všetko časom bude len to nemožme chcieť naraz ani toto vedenie mesta nebude naveky také ake je teraz ludia sa pomenia pomery sa časom zmenia a bude sa robiť všetko inak...len treba na to čas...možno vela vela času...ale raz sa všetko zmení.
Mne sa vcelku pacil krizovy rezim po zavedeni myta, a na takomto principe by v klude mohol fungovat prestupny system na rychlodrahe. Len stale chybaju prestupne body
Kedysi tak linka 30 krátku dobu premávala.. A prečo len do busu? El.linka od Optimy do mesta premávať môže, nie? (napr. ako L 5) vez víkend tá rýchlodráha nieje tak vyťažená. Netvrdím že má to kopírovať linku 5, uviedol som príklad, bolo by už na uvaženie kam by od optimy tá brička jazdila, ktorým smerom..
Ako hovorím, je to na diskusiu a úvahu celé.. A že nieje čo pridať, čo veľa meniť ED, máš pravdu, no zmeniť sa trasy, daju... tak aby sa to prisposobilo k busom kde sa dá..
ED sa velmi nema co menit, Pri ED je to vazne len o posuvani spojov. Nieje tam co pridat ale ani velmi co pridat. O TD skoda reci. Tam viac ako 2,5 linky nevydumes.
Strata času pre koho - pre cestujúcich ? No ak máme prestupnú tarifu a nadväzovali by spoje, neviem prečo napríklad cez víkend by to nemohlo tak fungovať? Jedná sa o tuším 2 spoje za hodinu L 20. Linka 26 tak funguje, je prípoj k R..
A ak spomínaš Poľov a Pereš, o.k, ak musí tam jazdiť bus - no prečo by nemohol končiť pri OPTIME, (al. Moldavská ), tam umožniť prestup na ED ? nieje to bližšie ako ťahať tie linky cez mesto až na Ťshanovce, či KNV, či Krásnu?
Neviem, možno sa mýlim, ale jeden čas aj tak fungovala na Pereš doprava v sedle L 30 - Pereš - OPTIMA...
,,,, no ved práve, súbeh a súbeh - je to vec názoru ako si kto ktorý úsek ako vysvetlí...
No ale vidím že je tu viac názorov na túto tému, ako prísť k "uspore" autobusov v dnešnej dobe, ak je ich stále nedostatok - posilnením ED dopravy. Tak či tak chcelo by to porozmýšlať fakt komplexne o zmenách v linkovom vedení..
A ešte ak spomínaš rok 2008, že bola väčšia zmena liniek, ano no len v AD doprave, nepamätám kedy naposledy nastala nejaká veľká zmena v linkovom vedení ED ? Akurát vtedy ak sa rušili postupne linky 8, 5, 1 ....
Je to na dlhu diskusiu a na viaceré úvahy,, No malo by to ale zaujímať viac kompetentných v DP a nie nás .. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
110mat110