Reply on: TA #64964:
Preferencia ED v okolí Námestia osloboditeľov je súčasťou riešenia CSS križovatiek, ktoré boli v rámci výstavby NZC Aupark realizované. Len pre električky bolo zrealizovaných 9 detektorových slučiek na troch križovatkách. Ale na spustenie preferencie je potrebné zrealizovať aj úpravu CSS-ky v križovatke Štúrova - Moyzesova, a tá bude až na jar 2012. Aj kvôli úprave organizácie dopravy na NO sa v súčasnosti uprednostnila koordinácia západ - východ pri prejazde námestím, nie je možné riešiť koordinovaný ťah viacerých križovatiek, že niektoré pôjdu v pevnom cykle riadenia, a niektorá v dynamike. K redburgerovi - vážte láskavo slová. Mám otázku - o aký čas sa predĺžila jazdná doba liniek ED prechádzajúcich NO oproti pôvodnému stavu ? A VLK-ovi: nie je potrebné spomínať nejaký región v Holandsku, všade kde sa na dopravu dávajú adekvátne financie, to funguje lepšie ako v Košiciach. Je potrebné do systému MHD v Košiciach dať toľko eur, aby bolo možné riešiť všetko, čo rozvoj MHD v meste potrebuje. A sú to milióny eur.... Alebo aj v Holandsku pred začiatkom zimného obdobia vycapia na internet zoznam zastávok MHD, ktoré sa pre nezjadnosť nebudú obsluhovať ? Aj to je obrázok, ako sa v Košiciach pristupuje k problematike dopravy.....
Tatranka
Od Majstra "KVKV" čakám, že vydá vlastným nákladom fundovanú knihu o Košickej MHD,absolútne presnú a bezchybnú s vyčerpávajúcim obsahom, minimálne v jazyku slovenskom,maďarskom a českom.
Knihu JUDr. Gašpara som videl,veľmi kvalitné dielo,len tá cena....a to je prvý diel.No budeme musieť našetriť euriky ?