O tom brúsení by mohli znalí napísať viac, že ako to prebieha, aký to má účinok a ako taký voz sa líší od iných, aké má naviac zariadenie.. a potom, že prečo sa musia koľajnice brúsiť a ktorá časť sa vlatsne brúsi a tak.
A ešte jedna otázka..niekedy je vidieť pri koľajniciach také akokeby tenké pásiky plechu, alebo kovu, dĺźky možno 20 cm a šírky nejaké tie 3 milimetre, má to s tým súvis, alebo z čoho je to?
hmm ... ked som sa na brusiaci voz pytal jedneho z technickych pracovnikov tak sa rozosmial a povedal, ze ten voz drzi pohromade len ten otrasny stary nater. A ze co sa tyka brusenia tak efektivne dokaze brusit len stare kolaje ... vraj na tie nove to nema velky efekt ... je to pravda ci nie ?
Považoval som za dostatočné, že ma na to VLK upozornil, ja som si to skontroloval a mal skutočne pravdu. Ospravedlňujem sa za moju dezinformovanosť pred tým, ako som napísal príspevok. A len tak naokraj, stačilo by ak by si ma na to upozornil, nemusíš hneď útočiť! Ja som prednedávnom písal, že sa iba zaujímam o dopravu v KE ale nikdy som v DPMK nerobil ani nič podobné. ? Ďakujem za pochopenie.
Prepáč, prosím, prečo tu píšeš tak sebaisto veci, o ktorých evidentne vieš iba z tretieho dopočutia? V BB žiadne TRATE nezrušili a žiadne TRATA nepostavili.
a "hladkal" ich z dôvodu opotrebovaných brúsnych kameňov alebo je tam nejaká iná závada. Áno, to je jasné, že chodil iba v noci, lebo v špičke by toho asi veľa nenabrúsil ale aj tak si myslím, že by mal byť tento voz omnoho častejšie v účinnej prevádzke
Btw: Vario nepremáva, alebo ho na Dispečerské fórum už mesiac nikto nenapísal?
ten brúsiaci voz čo som počul skôr koľajnice jemne hladkal ako brúsil.. kedysi pravidelne jazdil ale len v noci, tak možno jazdí aj teraz, no nevidieť ho.
Chcem sa opýtať, z akého dôvodu nepremávajú (predpokladám, že ani nezačnú) premávať technologické koľajové vozidlá napríklad: brúsiaci voz, pretože zvlnených koľají máme v KE koľko sa vám zažiada, napr. Amfiteáter, Južná trieda, a bolo by to zvyšovanie komfortu cestujúcich a vodičov "zadarmo". Alebo napr. tzv. čert na odpratávanie snehu. Myslím, že DPMK vlastnilo dokonca dva takého špeciálne vozy. Ak by nefungoval ani jeden z nich, tak by sa hádam z dvoch dal urobiť jeden schopný prevádzky. ?
...tak ako si písal... "môže" ale nemusí. V KE nejde o nejaký malí cíp trate, ktorý by si zavrel. Tu by museli zavrieť križovatku - napr. NO, Kr.súd, Zimná-ČSA alebo VSS. Myslíš, že by to niekto urobil?? To ako keby v BA zavreli križovatku Trnavské mýto alebo pri Chatam sofér...
Budúci rok by nemalo byť ani Vario, ani KTčko po GO. Zrejme najväčšia zmena v električkovej doprave bude len v dosadení informačných tabúľ do niektorých T3 a do 513ky.
Je to dlho diskutovana a preberana, hakliva tema, ale bohuzial, pri dnesnom stave TD pomoze len injekcia. Ja len posepkam, ze je tu jedna moznost takejto injekcie, na ktorej sa pracuje. Viac odomna nechcite
Malo to byt formulovane inac: Schraml pripustil mozny zanik TD v Kosiciach. Nie PRAVDEPODOBNE.. Citujem GR: Pokial sa nestane nieco, napriklad, ze mesto nevleje peniaze do trolejbusovej dopravy, moze sa stat, ze v buducnosti uz nevypravime ani jeden trolejbus. Vratane toho po GO.
Crossfire