Reply on: mišo h #6440:
V prvom prípade, ak sa to potvrdí, bude to veľmo zle... Vidieť, že pán riaditeľ dopravy nevedia, čo sa mu deje za chrbtom a podáva nefundované odpovede. Ale aspoň je úprimný a nesnaží sa z toho vykrútiť.Čo sa týka kapacít, v prípade kĺbových autobusov je tu JEDNOZNAČNÁ MOŽNOSŤ VYUŽIŤ NÁKUP KĹBOVÝCH SOLARISOV URBINO 18 A ZA POROVNATEĽNÚ CENU, tak ja naozaj nerozumiem, čo chce tým pán riaditeľ naznačiť, že "treba nám vozy, ktoré sú kapacitne väčšie." A pritom si kontruje, pretože ďalej uvádza "Musím ešte podotknúť, že Solaris je nízkopodlažný celoplošne." Pritom CityBus sa so 100% nízkopodlažnosťou pochváliť nemôže, tak prečo nakupovať niečo, čo nie je 100% NP, nehovoriac o ďalšom type vo vozidlovom parku...
"Momentálne máme tri typy. Solarisy, Karosy, dožívajúce Ikarusy a jeden Neoplán." Tak na to nemám jediné slovo... Netušil som, že jednotlivé značky sú typy a že máme aj nejaký Neoplan, čo má byť zrejme TAM-bus. Okrem neho máme ešte 3 Novoplany, t.j. 5 značiek autobusov a ak sa nemýlim, tak spolu až 15 typov autobusov.
Druhý článok je sporný, pretože nikto nevie, ako presne sa doprava presmeruje a bude sa to musieť dohodnúť spoločne so všetkými zainteresovanými inštitúciami. Otvorením nového mosta z Južného nábrežia sa toho veľa nevyrieší, ba naopak, doprava sa môže ešte viac skomplikovať. Úvaha o možnom odbočení z Nad Jazera po novom moste k železničnému učilišťu sa mi nezdá schodná, pretože v smer Prešovská-Južné nábrežie bude toto odbočenie pretínať a rovnako aj smer Ľavobrežná-Palackého pri SOUŽ. Tu by potom museli vzniknúť dve dočasné svetelné križovatky a autá sa budú ešte viac posúvať ako doteraz. Predpokladám, že nový most sa bude dať bezkolízne využiť len v jedinom smere z Palackého na Južné nábrežie, a to veľa veru nie je.
Sarko
S celebritami, ktoré nemajú radi paparazzi to nie je dobrý príklad. Celebrity sú známe osobnosti, ktoré nemajú súkromie nech sú kdekoľvek. A fotografov nemajú radi tiež z dôvodu, že ich neskrotne prenasledujú aj mimo brandže. A teraz - prenasleduje tu niekto vodičov v ich súkromí (mimo zamestnania)? Zverejňuje tu niekto informácie z ich osobného života a fotografie zo súkromia? Fotografuje ich tu niekto tajne z nejakej skrýše? Sú vôbec vodiči v povedomí mimo svojho pracoviska? Nikdy som o niečom takom ani len nepočul, tobôž o nejakom zneužití! Pokiaľ k niečomu takému nedošlo, nevidím dôvod, prečo by mali byť fotografie pred zverejnením upravované.
A teraz to obrátim - pôjde nefotogenický športovec na olympijské hry, ak vie, že bude snímaný z každej strany od hlavy po päty? Pôjde robiť bankový pracovník za prepážku, keď sa nevie sústrediť, lebo ho celý čas sníma kamera? Vystúpi na pódium nejaká introvertná osobnosť, ak vie, že jej fotografie a záznam sa objavia v médiách? V tomto smere sa dotyčnému nikto neprispôsobí a podobne je to aj pri fotografovaní vozidiel MHD. Ak sa teda nevie dotknutá osoba sama prispôsobiť, má možnosť nezúčastniť sa, odmietnuť účasť alebo prestať vykonávať zamestnanie, v ktorom je jej akékoľvek zviditeľnenie prekážkou.