Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: gabo5607 #62968:
školenie vodičov AD aj TD bolo minulý rok 2x, a viem to preto, že tam sám chodím a školím vodičov...

čo sa týka výbavy sociálok len uvediem posledný prípad z tohto mesiaca - ukradnutá NOVÁ varná kanvica na vodu niekým z vodičov (nik iný nemá prístup) z Podhradovej. A nie je to prvý a žiaľ bohu asi ani posledný prípad. Za žalostný stav sociálok si môžu sami vodiči ❗

Pripojenie sociálok na Madridskej alebo v Krásnej bránia príslušné MČ (nevysporiadané pozemky). Urobilo sa aspoň niečo pre vodičov.

A neviem, že by sa nejakí vedúci zmenili. Vodiči majú svojho nadriadeného a toho poznajú. Ostatné im netreba (aj keď aj u mňa majú dvere otvorené a 70% úprav CP za minulý rok bolo pre vodičov a na podnet vodičov).

A je zaujímavé čo píšeš o neinformovaní, pretože v minulosti pri výlukách nemali vodiči žiadne alebo len minimálne informácie, teraz napríklad dostávajú celú A4 s presnými inštrukciami a farebne. Tak isto o zmenách CP majú info na nástenke. A množstvo ďalších papierov len preto, aby sa mali ako v bavlnke. Ale sú PRESNE TAKÍ ISTÍ ako aj cestujúci, na ktorých nadávajú - tiež nič nečítajú, ale ohundrať to vieme...
Reply on: AAA #62983:
Pretože to bolo ešte skor, ako na začiatku 90. rokov. Potom sa to preklopilo do opačného extrému, ktorý popisuješ. Ale robiť v 1984 linku 10 znamenalo celý deň sa točiť prakticky bez zastavenia, lebo aj tie tri minúty sa odstáli v kolóne na ul. Čs. armády a pracovná prestávka vzniklla tak, že sa z jazdnej doby pred prestávkou ubralo 5 minút, po prestávke tiež a dve minúty sa pridali k tým piatim. Takisto jazdiť napríklad 13 v sobotu ráno znamenalo jazdiť prakticky bez zastavenia.
A nečastejšie??? V devaťdesiatych??? Dvanástka mala 24 poradí a špičkový interval 4 minúty, t-12, neskoršia 212, dokonca tri minúty.
Reply on: S499.1023 #62951:
Keď boli vtedy výdrže tri minúty, tak potom ako je možné, že linky elektrickej trakcie jazdili niekedy na začiatku 90. rokov v BA pomaly nečastejšie ako teraz a obratiská boli plné vozov?
Reply on: gabo5607 #62931:
A čo tak si zobrať desiatu z domu, keď je taký problém?
Reply on: jt #62926:
Možnosť odvolania voči rozhodnutiam VÚC majú nepochybne zmysel, viď kauzu BB trolejbusy. Aj keď to, či by kompetencie v oblasti dráh nemali v prvom stupni prejsť z VÚC na ÚRŽD, je už vec druhá.
Reply on: Sheep221 #62979:
Jasné že by bolo ťažké zhromaždiť všetkých naraz, ale tí vodiči ktorí by boli informovaní by dalej mohli rozniesť pravdivé informácie medzi kolegov a nie klebety ako píše Peter55. Niekedy sa to dalo....prečo sa už nerobia školenia? ? Daľšia vec je časopis dopravár. Áno, je finančne náročnejší ako zorganizovanie jedného-dvoch školení, ale tiež napomáhal k informovanosti. Keď samozrejme nezmizlo z výpravy 40 kusov naraz... zakladal by som ich do obalov služieb. Alebo aspoň nejaké dôležité info vo vedení DP na jeden maličký papierik do služby. Že dňa 1.8.2011 nahradil Jožka Mrkvičku, doterajšieho riaditeľa riadenia dopravy Anton Hrkálka, nový riaditeľ. Nájsť ho môžete na klapke 4500 v budove C na Bardejovskej ulici, na Vaše otázky je ochotný odpovedať na maile hrkalka@ozembuch.sk, jeho stránkové hodiny sú... taký problém? ?
Reply on: gabo5607 #62977:
Rozdiel bude ten ze do skoly vsetky deti aj ucitelky pridu naraz, su tam 8 hodin a potom aj odidu, su na jednom mieste(v jednej budove, alebo aspon v jednom areali). Zatial co MHD je vec ktora je zabezpecovana nepretrzite, udrzby su na trati, aj vodici atd. Ty zvysni zase maju volno apod. Ty by si vedel naraz skopit vsetkych zamestnancov DP dokopy na nejake skolenie bez toho aby sa to nedoklo fungovania MHD?
Reply on: tbus #62975:
Na nich sa nekyda preto ze sa o to zaujimaju alebo chcu nieco zmenit/zlepsit ale preto ze tieto aktivity casto potlacuju tych zvysnych v robeni bordelu a tak isto im ukrajuju zo zdrojov. Preto sa na nich dokola kyda. Co je inak ubohe ale zrejme sme este nedospeli.

Re #62976 gabo5607: Staci neriesit vsetko bitkou alebo hadkou ako retard a nemusis sa obavat ci dakoho stretnes co je tvoj mozno veduci. ?
Reply on: gabo5607 #62976:
A pri rannom nástupe sa takéto veci neriešia. Je tam akurát čas na prevziatie kľúčov, služby, kontroly vozidla, naštartovanie a odchod z garáže. Ešte aj v obyčajnej škole sa učiteľka deťom predstaví po mene a povie im čo ich bude učiť a kde ju budú môcť nájsť. Len Dopravný podnik ktorý zamestnáva cca 1000 ľudí, kde pracujú dospelí študovaní ľudia nedokáže zorganizovať jedno školenie. Premňa-zamňa aj u mňa v pivnici. Hlavne že na Bardejovskej je telocvičňa kde by sa také udalosti mohli aj konať...
Reply on: tbus #62975:
Ta čo ja viem s tým výpravcom. Ale vrátnik určite nevie nič.... Keby tu bolo viac takýchto vedúcich možno by sa tu pohlo viac vecí k lepšiemu. Sám však taký nestačí. Ajtak som sa nedozvedel kto vlastne VLK je. Nejaký úsek riadenia dopravy abo čo, a aj to neviem čo má v kompetencií. Z takýchto nevedomostí potom vznikajú konflikty, keď sa napríklad ráno obuje do vodiča akokeby on zabezpečoval výpravu. Neviem čo robí, preto neviem zhodnotiť či má právo niečo konkrétne riešiť alebo nie. Tak ako kopa vodičov. O VLKovi maximálne viem že organizuje zopár vylepovačov CP a oznamov, a Em-test robí podľa možností svojho voľného času. Nič viac. A niektorým vodičom toto meno neohovorí vôbec nič, preto sa môže stať že dôjde pri konflikte k bitke a dotyčný vodič ani nevie že to je jeho vedúci a čo riadi. Mali sme tu už také neraz. Stále sa tu menia vedúci a nikto nevie kto je čo zač. Končím debatu, takto to vidia aj vodiči.
Reply on: gabo5607 #62968:
Nikam nemusí vyklopávať, stačí sa opýtať napr. vrátnika alebo ráno výpravcu, a ten snáď bude vedieť ? Ale toto je skôr problém politických nominácii, že mnoho vedúcich nemá k svojej práci nejaký extra vzťah a v podstate má na háko, čo bude o pár mesiacov, či rokov, keď ich opäť niekto vystrieda. Keď je tu zrazu zopár ľudí, čo majú k doprave nejaký vzťah, a robia čo sa dá, práve na tých sa kydá najviac...
Reply on: gabo5607 #62973:
Určite nie klebetami. ? Ja neviem ako to tam fungovalo alebo funguje, len proste už je to trapne zo všetkeho obviňovať jedneho človeka "lebo iba jeho poznam"...
Reply on: Peter55 #62972:
Vysvetli zrozumiteľne ako sa bežný smrteľník vodič vie informovať o dianí v podniku. Lebo inak o tom kkt vedia...ako ty píšeš
Reply on: gabo5607 #62971:
Nepleť tu kto je koho veduci atď, to nie je podstatne...
A ani by som sa nečudoval, že by to podpisali keď o tom kkt vedia ?
Reply on: Peter55 #62969:
Aj ja by som sa zastaval človeka kebyže je moj veduci. Možno tu na fore nie, ale keby som moj posledny prispevok dal na nastenku napriklad na VŠA, čudoval by si sa kolkí vodiči by sa podpísali pod to že so mnou súhlasia ohladom tých info.
Reply on: S499.1023 #62966:
Nezastavam sa odborov, ale nemyslím si že by sa DP vedel s nimi dohodnúť keď ich každý má v zuboch. A tie sociálne zariadenia by nemuseli byť také drahé keby sa do nich nemontovali cele kuchynske linky a neviem čo, keď sú ajtak prázdne, stačilo by aby v nich tiekla teplá voda a bol splachovací záchod. Stôl a stoličky tiež niesú povinnosť. Skôr pravidelne kontrolovať vybavenie (aspoň tá rýchlovarná kanvica) a čistotu...
Reply on: gabo5607 #62968:
To je tiež VLKova vina ?
Reply on: Peter55 #62967:
Ja nechapem. Čiže keď chce vodič vedieť kto je na akom mieste keby napríklad niečo potreboval, tak má ísť na Bardejovskú vyklopkávať od dverí k dverám a pýtať sa kto je kto? Školenie, ktoré už nebolo možno aj 2 roky by malo vždy predstaviť nového vedúceho, povedať čo bude mať na starosti, kde ho podriadení nájdu atď. Alebo už aspoň ten posratý dopravár pravidelne vydávať nech sa to je kde dočítať...ne každy vodič ma doma internet, FB, priatelí sa s veducimi... ?
Reply on: gabo5607 #62965:
Ty prepač ale taketo "vyhovorky", to nema žiadnu uroveň.
Reply on: gabo5607 #62959:
Keby tie tvoje odbory robili to, čo robiť majú, tak miesto intrigovania proti Dekovi a Vlkovi by presadzovali napríklad to, aby sa prestávky čerpali na miestach s dôstojnou výbavou (čím nemyslím LIDL ale splachovací záchod, teplú vodu, varnú kanvicu, mikrovlnku, stôl a stoličky...). A len tak mimochodom k tomu minulému - ja ti nenadávam. Ja len konštatujem realitu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.