Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Abcdefgh #62644:
Prajem DPMK krach.
a navyse pokuta zato, ze cestujuci sa pri kontrole nema ako preukazat ze ma narok na zlavneny CL, ale ma ho platny, tak platit 5,5e sa mi zda prehnane vela
jasne ze dpmk je za nakupovanie listkov cez sms a cez vodica kedze z toho maju ovela vyssi zisk a mensie naklady na prevadku ako ked si kupime listky v automate (co je normalna a bezna vec modernej spolocnosti) a takisto ked clovek chce BCK tiez musi za nu zaplatit, takze dalsie peniaze pre dpmk..
Reply on: Abcdefgh #62642:
Mesto Košice neplánuje kúpu nových automatov, nakoľko cestujúca verejnosť má viacero možností zakúpenia si cestovných lístkov. Odporúčame cestujúcim využívať čipové karty, po prípade si kúpiť sms lístok prostredníctvom mobilu alebo u vodiča. (Vyjadrenie hovorkyne mesta Košice, ako aj všetkých odporcov automatov)
Košice majú vyspelú MHD až takú vyspelú, že ani lístky netreba, dokonca si len nabiješ peňaženku, priložíš a máš zakúpený lístok. Závidí nám to celý západný svet, na čo sme my Košičania spolu s DPMK prišli a všetci zahraniční turisti sú celí bez seba, že mi lístky nemáme, ani automaty, my máme totiž karty a všetci sú z toho hotoví dokonca aj CNN to vysielalo o novej a modernej technológii v najlepšom podniku EU a to v podniku DPMK!!! ? Máme nádherné automaty, na ktoré keď zasvieti slnko nič nevidíš, dotykové tlačidla, ktoré ani po neustálom tlačení akosi nefungujú, krásne blikajúce svetielko na automate, ktoré značí " ja nefungujem" máme monitoring automatov, antivandal automaty, monitoring bol "uspešný", až tak, že pár dni po spustení monitoringu rozdrbali a vykradli automat:DDD Najsuperovejšie sú dotykové obrazovky v MHD prostriedkoch, ktoré taktiež nereaguju a za pána nekúpiš lístok pre spolucestujúceho, drzých vodičov a vydrbaných revízorov, ktorí prikládajú svoje karty a blokujú označovače pred vyhlásením novej zastávky a pred tým, ako si niektorí stihnú označiť lístok. Dokonca prepravná kontrola sa už ani nevyhlasuje ? Obdivuhodný je náš DPMK.
dalsia vec co ma maximalne poburuje. clovek ked dostane pokutu moze ju vyplatit LEN v hotovosti na prepravnej kontrole.. hlavne ze tam maju otvaracie hodiny len do pol 4! to si teraz ma clovek vybrat dovolenku aby mohol ist zaplatit pokutu? preco sa neda zaplatit napr. postou, alebo bankovym prevodom? alebo preco nemaju aspon jeden jediny den aj poobede otvorene? tie pani by to uz asi psychicky nezvladli tam sediet este aj poobede, asi by sa im nieco stalo, ledva to tam zvladaju cez den mam taky pocit..
stale tu argumentujete ze si listky mame kupit v stankoch kedze automaty ani niesu ani nefunguju. a kde si ako mam kupit listok na nocak? o takych listkoch v stankoch ani nepoculi, nie to aby ich este predavali. ja uz neviem v akom automate si listky mam kupit. neviem ani o jednom automate ktory by momentalne fungoval
Reply on: DSL1 #62617:
predvcerom ci kedy som videla novu trojicu revizorov 😃 poznavacie znamenia: vyzeraju ako zo 70tych rokov 😃

takisto som nesmierne znechutena z odporneho drzeho nevychovaneho spravania revizorov a tych pani co sedia na prepravnej kontrole. su to taki odporni ludia, nechapem ako moze niekto take nieco zamestnavat. ved tito pracovnici dennodenne pracuju s ludmi ale k takej praci nemaju absolutne ziadny vztah, ziadne skolenia, NIC. keby sa takto spravali ludia napr. na uradoch, alebo u lekara alebo v obchode alebo ja neviem, tak preboha neviem si predstavit jak by to vyzeralo .. to je nieco nehorazne jak sa ti ludia spravaju, je to hanba celeho dpmk ze takych ludi vobec zamestnava. a psychologickymi testami by nemali prejst len vodici ale takisto aj revizori.. lebo toto uz je vrchol ako sa dokazu oni spravat k normalnym slusnym ludom
Reply on: Isidor #62638:
Ok, porovnávaj vety, je mi to prd platné. Ak ti maminka nebude dávať peniažky a ocinko taktiež a na všetko si budeš sám zarábať, resp. privyrábať ako študent, potom sa môžme zhovárať.
Reply on: DSL1 #62635:


"Ja tiež chodím na čierno, a ušetril som veľa financií. Za takéto podžubané služby nemienim platiť"
"A pre prípad väčšinu roka mám mesačník" ?

"nútia ma do neakých čipových kariet, tak takto nie!!! Nikto ma nebude nútiť, či mám používať kartu, ak ju používať nechcem a nemienim"
"A pre prípad väčšinu roka mám mesačník", "väčšiu sumu na nabitie creditu na kartu nemám" ?

(btw neviem ako je to na predajných miestach, ale v automate si môžeš na kartu vložiť aj 50 centov ? a nejaký ten kartový automat raz za čas zaručene stretneš, však chodíš z intráku domov predpokladám zo stanice, však?)

"výhodnejšie mi je kupovať lístky po jednom" ? to už škoda komentovať...
Reply on: Isidor #62629:
Isidor, prečo by lístok mal stáť 2 eurá, ak poznáme mestá, kde je lístok dokonca lacnejší ako u nás a automaty, ako aj dopravu majú lepšiu ako my, tak nesplietaj.
Upokojte sa všetci, nemusí teraz prebiehať debata len o mne. A pre prípad väčšinu roka mám mesačník, ale niekedy sú mesiace, keď sa mi neoplatí a väčšiu sumu na nabitie creditu na kartu nemám. Nakoľko výhodnejšie mi je kupovať lístky po jednom, podľa finančnej situácie a často sa stáva, že proste človek nemá kde kúpiť lístok, a vtedy ma chytajú neskutočné nervy. Napodobne neuznávam 4 zastávkový lístok, a ešte raz zmeniť ho na 10-15 min. a zabezpečiť automaty, týmto končiím!
Reply on: DSL1 #62623:
Normálny človek, ak nie je so službami spokojný, tak ich nevyužíva. Je proti zdravému rozumu byť s niečím nespokojný a pritom to kradnúť. To je akoby som nebol spokojný s tým, ako ma v holičstve ostrihali, preto tam prídem aj nabudúce, nechám sa ostrihať a ujdem bez platenia...

Aj by som napísal niečo k revízorom, ale môžem sa len podpísať pod veteranov príspevok, presne to isté by som napísal aj ja.

Čo sa ale týka automatov, netvrdím, že nemáš pravdu, je ich málo. Máme ani nie desať percent z toho, čo Bratislava a sotva tretinu z toho, čo Prešov a to už je na zamyslenie, obzvlášť, ak polovica ani nefunguje. Stále ale platí to, čo som napísal na začiatku. Keby si aspoň napísal, že si sa musel odviezť na čierno keď si v nedeľu nenašiel funkčný automat, stánky boli zatvorené a zabudol si si kúpiť lístky vopred. Ale takto? Tiež som to tu neraz kritizoval, no na rozdiel od teba, nemám problém mať v peňaženke vždy aspoň dva lístky, pre podobný prípad, ktoré si priebežne doplním.
Reply on: Isidor #62632:
hmmm .... občianska neposlušnosť 😃 ... akurat totalne neopodstatnena

Su dve moznosti :
1. Zmeni kvalitu MHD
2. Dostane konecne pokutu ----> u mna vyhrava tato moznost 😃
Reply on: Košičan #62631:
on nemá problém s 9,10€ (ak som dobre pochopil), on jazdí na čierno z princípu, na protest proti nízkej kvalite MHD ? a ešte je na to hrdý..
A opat len hadky ... smutne priznanie o neplateni cestovneho ... to ma vazne zaujima, ktory student ma problem zaplatit 9,10 € a jazdit 30 dni bez obmedzenia ?? 😃 skutocne velke problemy tu niektori maju 😛
Reply on: DSL1 #62628:
To sú nehorázne výhovorky. Zadováž si lístky vopred v stánkoch.

Iste, nefunkčnosť automatov štve aj mňa. Už nie raz, keď sa mi vyskytla neočakávaná cesta v nedeľu, keď stánky nefungujú, som bol nútený šlapať do Tesca. Ale v živote by ma nenapadlo ísť načierno. Do budúcna mám ponaučenie, že je dobré mať v peňaženke minimálne jeden záložný lístok, pokiaľ nemám nabitú BČK.

Automaty by mali byť podľa mňa na všetkých frekventovaných zastávkach a malo by sa dbať na ich čo najvyššiu funkčnosť. Automaty majú predsa napojené na server, takže musia vedieť, že je nefunkčný a mali by k pokazenému automatu okamžite poslať technika.

Aj napriek všetkých týmto nedostatkom, ktoré tu sú, je cestovanie načierno len dôkaz primitívnosti a nízkej kultúry národa!

K revízorom: áno, často sa správajú neprístojne. Mám skúsenosť s revízormi v Mníchove, kde našli čierneho pasažiera, ktorý sa viezol jednu zastávku metrom. Slušne sa mu pozdravili a po zistení, že nemá CL ho slušne upozornili, a vyžiadali si jeho údaje. On sa im ospravedlnil, oni mu povedali, že nech si na to dáva pozor, že na väčšine zastávok má automat. Bohužiaľ u nás niektoré skupinky revízorov jednajú s každým ako s handrou - aj keď má lístok. A skutoční čierni pasažieri (mnohokrát čierni doslova) sa iba môžu usmievať popod fúzy. Ale to nie je (len) problém DPMK, však čierny si povie, že nič nemá a pokutu nemá z čoho zaplatiť. Ak sa ti nepáči jednanie revízorov, pošli na nich sťažnosť. Existujú výkazy o vykonaných kontrolách, takže si netreba pýtať ani služobné číslo, či meno. Stačí ev. č. vozidla a čas. Vypisovanie po fórach toto nijako nevyrieši.

K vodičom: aj tu sú niektorí vyslovene hulváti, ale postupne sa to zlepšuje. Všímam si jedného šoféra už päť rokov (najprv mal nejaký Ik280, teraz pendluje medzi 3001/3003/43xx a 33xx). K cestujúcim sa správa ako posledný hulvát, ostatným vodičom vulgárne nadáva, že je to počuť až k druhým dverám. Výstražné znamenie v extrémoch dáva v čase, keď ešte len začali nastupovať cestujúci zo zastávky. Nehovorím ani o pravidelnom zbytočnom vytrubovaní, arogantnosti a neohľaduplnosti pri šoférovaní. Ak niekomu veľmi prekáža správanie niektorého vodiča, nech sa páči - nech si zapíše ev. č. vozidla, linku a čas a nech pošle sťažnosť na Dopravný podnik a nech žiada nápravu. Lenže to sme leniví urobiť, však?
Reply on: DSL1 #62626:
"...nemienim toto obecenstvo finančne podporovať."

Výborne, máš moju plnú podporu. Môžeš ísť pešo, bicyklom, stopom, kúpiť si auto (každú chvíľu sa tu niekto vyplakáva, že benzín je lacnejší než MHD), zobrať si taxík, dohodnúť sa s niekým že ťa vezme autom.
Kým MHD nesplní tvoje úžasné podmienky (rofl, automat na každej zastávke...iste, ale potom lístok za 2 eurá a viac), tak ju proste nepoužívaj. Hráš sa tu na strašne nasratého a urazeného, ale v skutočnosti môžeme byť akurát my "sprostí" platiaci nasratí na teba, pretože TY a tebe podobní úbohí zlodejíčkovia ("používam, ale neplatím") ste dôvod, prečo je DP v takých finančných sračkách ako je. A vraj študujúca inteligencia národa...
Ešte je jedna možnosť. Hodnota ceny lístka kúpeného SMS je rovná hodnote lístka zakúpeného v automate. Nech si to DPMK vybaví s mobilnými sieťami, mňa to nezaujíma. A keď sa to nedá, čo sa isto nedá, tak potom nič iné neostáva, len namiesto 10 busov radšej nakúpiť automaty.
Reply on: Isidor #62625:
Isidor, ešte jedna vec, stojím si za tým a neustále budem tvrdiť, že automat na CL má byť na každej zastávke. Odpoveď mesta a DPMK kde vnucujú predkupovanie si lístkov do zásoby, či nebodaj drahé sms cestovné, resp. lístok u vodiča, alebo čipová karta nie je na mieste. Radšej nech klamú, že do budúcna plánujú nákup automatov ako to, že nech ostatní idú do prdele a my sme takí moderní, že v KE automaty netreba. My sme moderné elektronické mesto, máme najkvalitnejší systém, ktorý sa využíva na západe atď. Ano, máme modernejší systém, ale to nie je odpoveď na zamietanie kúpy automatov. Všade v iných krajinách máš automaty, aj tam, kde majú čipové karty. Sú aj v PO aj v BA, aj v Prahe, Brne, či v Ostrave aj v Paríži, či v Londýne a neviem kde ešte.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.