Reply on: DSL1 #62617:
predvcerom ci kedy som videla novu trojicu revizorov
poznavacie znamenia: vyzeraju ako zo 70tych rokov 
takisto som nesmierne znechutena z odporneho drzeho nevychovaneho spravania revizorov a tych pani co sedia na prepravnej kontrole. su to taki odporni ludia, nechapem ako moze niekto take nieco zamestnavat. ved tito pracovnici dennodenne pracuju s ludmi ale k takej praci nemaju absolutne ziadny vztah, ziadne skolenia, NIC. keby sa takto spravali ludia napr. na uradoch, alebo u lekara alebo v obchode alebo ja neviem, tak preboha neviem si predstavit jak by to vyzeralo .. to je nieco nehorazne jak sa ti ludia spravaju, je to hanba celeho dpmk ze takych ludi vobec zamestnava. a psychologickymi testami by nemali prejst len vodici ale takisto aj revizori.. lebo toto uz je vrchol ako sa dokazu oni spravat k normalnym slusnym ludom
veteran
Iste, nefunkčnosť automatov štve aj mňa. Už nie raz, keď sa mi vyskytla neočakávaná cesta v nedeľu, keď stánky nefungujú, som bol nútený šlapať do Tesca. Ale v živote by ma nenapadlo ísť načierno. Do budúcna mám ponaučenie, že je dobré mať v peňaženke minimálne jeden záložný lístok, pokiaľ nemám nabitú BČK.
Automaty by mali byť podľa mňa na všetkých frekventovaných zastávkach a malo by sa dbať na ich čo najvyššiu funkčnosť. Automaty majú predsa napojené na server, takže musia vedieť, že je nefunkčný a mali by k pokazenému automatu okamžite poslať technika.
Aj napriek všetkých týmto nedostatkom, ktoré tu sú, je cestovanie načierno len dôkaz primitívnosti a nízkej kultúry národa!
K revízorom: áno, často sa správajú neprístojne. Mám skúsenosť s revízormi v Mníchove, kde našli čierneho pasažiera, ktorý sa viezol jednu zastávku metrom. Slušne sa mu pozdravili a po zistení, že nemá CL ho slušne upozornili, a vyžiadali si jeho údaje. On sa im ospravedlnil, oni mu povedali, že nech si na to dáva pozor, že na väčšine zastávok má automat. Bohužiaľ u nás niektoré skupinky revízorov jednajú s každým ako s handrou - aj keď má lístok. A skutoční čierni pasažieri (mnohokrát čierni doslova) sa iba môžu usmievať popod fúzy. Ale to nie je (len) problém DPMK, však čierny si povie, že nič nemá a pokutu nemá z čoho zaplatiť. Ak sa ti nepáči jednanie revízorov, pošli na nich sťažnosť. Existujú výkazy o vykonaných kontrolách, takže si netreba pýtať ani služobné číslo, či meno. Stačí ev. č. vozidla a čas. Vypisovanie po fórach toto nijako nevyrieši.
K vodičom: aj tu sú niektorí vyslovene hulváti, ale postupne sa to zlepšuje. Všímam si jedného šoféra už päť rokov (najprv mal nejaký Ik280, teraz pendluje medzi 3001/3003/43xx a 33xx). K cestujúcim sa správa ako posledný hulvát, ostatným vodičom vulgárne nadáva, že je to počuť až k druhým dverám. Výstražné znamenie v extrémoch dáva v čase, keď ešte len začali nastupovať cestujúci zo zastávky. Nehovorím ani o pravidelnom zbytočnom vytrubovaní, arogantnosti a neohľaduplnosti pri šoférovaní. Ak niekomu veľmi prekáža správanie niektorého vodiča, nech sa páči - nech si zapíše ev. č. vozidla, linku a čas a nech pošle sťažnosť na Dopravný podnik a nech žiada nápravu. Lenže to sme leniví urobiť, však?