Rozoberas to zbytocne, pretoze proste na niektore spoje pride viac ludi na niektore menej. A ako sa pisalo, elektricka sa nejak do mesta naspat dostat musi ale aj ked nema predpoklad nabrat vela cestujucich, stale je to vyhoda pre tych par ludi ako keby to mala byt manipulacna jazda. Vsade mas nejake odchylky, medzery, znizene stavy apod. V realite tazko nieco definovat absolutne.
Navyse pointa bola v tej strelbe na elektricky, a to ze neboli natrieskane bola vlastne vyhoda ze niekto to neschytal.
Ale ak mi mozte dakto este raz povedat o ktoru reportaz na markize sa jedna pretoze archiv som prezrel ale nic take som nenasiel.
...to viem pochopiť.. no v takom prípade by mohla aj ako presun ísť, a nebrať vôbec žiadných ludí ( ani tých dvoch ludí čo mala), veď bežne sa tak robia presuny, zvlášť kôly uss.. u busov ani nehovorím.. Pracoval som v uss, a zase až taký rozdiel v cestujúcich - že veľmi veľa prichádza a veľmi málo odchádza - to nie je.. Tých smenárov čo tam robia je stále akosi približne rovnako.. No to len na okraj.
Nechcem rozvádzať tú tému - len to vyznelo na Markíze v telke dosť "chu...o" akoby sme mali v KE linky z KT vozmi pre 3 cestujúcich.. nech nám teda závidia v BA ?
tazko ti to takto vysvetlit pri R linkach, ale rano pri navoze na 6:00, napr. na LR3 idu v smere do USS tri spoje, ale pri odvoze idu uz len 2, bude sposobene asi tym, ze tie 3 spoje maju vyuzitie len v smere na USS, na svedomi to ma zmenovost, ked viacej ludi prichadza na 6:00 ako odchadza, tak ta jedna odchadza z USS o 5:15 a tam je predpoklad ze v tom spoji nebude skoro nik, a ta elektricka sa nejak do mesta dostat musi aby sa zapojila na mestskej linke vo svojej sluzbe, ale to je zasa problematika sluzieb, prestojov, prejazdov, ekonomiky, bla bla ...
...A k tej streľbe v markíze - tá KT 535 "postrelená" - mňa ale viac šokovala informácia, že nejde o trestný čin všeobecného ohrozenia - lebo sa to netýkalo viac ako 7 ľudí !!! ? To ak by aj len vodič sám išiel tým vozom, a strela by práve jeho trafila - tak by sa mohla stať električka aj neovládatelná a potom by akože vôbec nemohla nikoho všeobecne ohroziť? ? To len v SR také niečo existuje asi...
No ale ak je to tak, že len fakt pár ludí išlo tým vozom - tak by ma zaujímalo na akej linke to bolo, kde je taký "prepych" pre pár ludí KT vypravovať? ?
1. Vrátim sa k výluke v sobotu na jazere - boli tu aj fotky busov - náhradnej dopravy - no nikoho neštvalo, že na trati sa po jazde citelisoch nenormálne prášilo?! ? To je problém DP pred takou plánovanou dopravou spláchnuť cisternou kolaje, hlavne na zastávkach? Je na paneloch plno piesku z posypu z koľají - a prajem všetkým nech to zažijú ten prach v sobotu čo bol stále.. nelogika v riadení ?
2. Písalo sa tu veľa o zrušení L 28 k 1.8 - no legálne ešte nikde nič nevišlo oficiálne. Ak je to pravda - tak tým pádom sa ruší aj pásmo T2 - teda znova a zas sa môže meniť "forma" informovania na vnútorných displejov, nieje nutné potom uvádzať - "PÁSMO..."- zas má niekto robotu na pol roka ? A ak sa to ruší - tak nechápem pracovníčky DP že normálne sa dá dobiť BČK aj na august aj na pásmo T2 - ktoré už nebude teda pre nikoho.. Pravá ruka nevie asi čo robí ľavá.. - nonsens.. ? veď ľudia nech zaplatia, veď čo, dajak bude, nie? ...
no už keď niekomu vadi ešte aj "hučiaci" trolejbus, tak by som ho nechal vysťahovať mimo mesto niekde na pole, ale nieee to by mu určite vadili cvrčky a mravce znašajuce material do mraveniska juuuj a ten krik mravcov....
Vodič je v zmysle zákona povinný vypnúť motor stojaceho vozidla, pokiaľ nie je nevyhnutný opak (teda napr. dopravná situácia, náhla porucha,...). Ale pokiaľ to robí nejaký inteligent tak ako píše romeo, potom je to problém DP a obyvatelia majú plné právo sa sťažovať. A o takýchto inteligentoch viem svoje. Napr. aký môže mať vodič trolejbusu dôvod nechať za jarného slnečného počasia pravidelne každé kolo na konečnej 15 minút zapnutý voz? A nech mi nikto nehovorí, že zrovna tento vodič má poruchu celú službu.
Neriešim kto s kým a komu drží, ale tvoje budenie sa na "blbosti" a teraz napr. na takej Palackého či Jantárovej majú zastaviť železničnú dopravu lebo to budi ľudi?
Inač vodiči maju vypínať motor tuším pri dlchšiom stani na konečnej ako 5min. (čas neviem presne). Ale všetko ide jedno proti druhému, máš príkaz vypnuť motor, ale na druhej strane ho vypnuť nemôžeš, lebo buđ je prehriaty, alebo sú slabé baterky, alebo zase nejaká somarina ktorú neodstránia v podniku behom jedného dňa lebo.....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA