Vodič ma pravo vylučiť z prepravy cesujuceoh ktory nema listok a obťažuje ľudi atď ale zaroveň sa ma vyhybať zbytočnym konverzaciam a potyčkam s cestujucimi
Chronometraze by sa podla mna mali robit tak, ze by sa vyhlasil jeden den, kedy by sa jazdilo iba z konecnej v urceny cas a celu trasu by siel vodic vlastnym tempom. Vtedy by odzrkadlovali realny stav objektivne.
tokijské metro nie sme, ale nadbeh tu nemá čo robiť. Chronometráže sa robia priemerné, nakoľko máme vodičov rýchlych (tí by sa mali kontrolovať) a pomalých (hu, čo s tými?).
Re #58740 redburger: najlepšie je nemačkať tesne pred zastávkou, ale už po zahlásení nasledujúcej zastávky. Vtedy je dosť času, ak by tlačidlo nefungovalo (ó áno, aj to sa môže stať) si rýchlo nájsť funkčné a vyhnúť sa tak stresu, že čo ak nezastaví...
Re #58753 Furčan: to rovno zrušme cestovné poriadky... cestovný poriadok je cestovným poriadkom, pretože to nie je cestovný bordel... niekto to volá aj odchodovník, nakoľko hovorí o tom, kedy má vozidlo zo zastávky odchod... ak to má byť +-3 min. tak je to jedno, dajme vodičom vozidlá a nezaťažujme ich nejakými CP, však nejak to odjazdia, nie?
Re #58759 TA: kontroly sú a niektoré vyzerajú až hrôzostrašne... na smiech je potom argument vodičov L10, že sú zlé CP, že meškajú, keď 4 z 6 idú v nadbehu +2
Re #58768 matway: vieš, že chronometráže sa vyhodnocujú z palubákov a robia na sekundy... ak sú zastávky príliš blízko seba, aby sa nemuselo stáť a vetrať, sú v jednej minúte a rozdiel sa potom dopočíta medzi nasledujúce zastávky... Napíš mi, ktoré linky majú medzi tými istými zastávkami rozdielne časy... zjednocovala sa chronometráž, tak by som to rád vedel... EMtest nie je presný? to je na základe čoho? vozidlá s funkčnou GPS majú čas synchronizovaný z družice, čiže vo všetkých vozidlách DPMK máme rovnaký presný čas...
Re #58802 snopy10: nie je pravda, a veľa z nich to môže povedať...
Re #58808 mateus17: ja to bežne robím, problém je aj v cestujúcich, ktorí sa tvária, že ich sa nikdy nič netýka...
Pozor pozor netreba si mylit vodiča z policajtom vodič ma sediet v kabine a v pripade takychto problemov volat hliadku.Boli take pripady že sa vodič montoval a nakoniec bol napadnuty a ani pracovny uraz mu nebol uznany lebo tam nemal čo robit takže sa zase vraciam k staremu a to že vodič je stale vinny lebo je to iba vodič.
Vobec nejde o to kto je autorita a kto nie ... ale ak nedodrziavas prepravny poriadok asi nieco nie je v poriadku a musi nastupit sankcia nie ?? ... cize smradlavy bezdomovec ma ist z vozidla prec a nie sa vozit zadarmo s ostatnymi
Vodic MHD v Kosiciach nieje pre cestujucich ziadna autorita aj preto si dvakrat rozmysli ci ma zmysel niekoho vylucovat z prepravy.Minimalne moze ziskat sprsku vulgarnych nadavok na svoju adresu.
ale to je dost tak vseobecne povedane ze za vsetko je vinny vodic ... ale na druhej strane ak ho upozornim ze vo vozidle ma aj osoby ktore maju byt z prepravy vylucene a ignoruje to, tak nam nepomozu ani diskriminacne zastavky s nastupom cez predne dvere ... a vela dalsich prikladov sa da uviest kedy v tom momente ma rozhodnut vodic v danej situacii a nie iny zamestnanci DPMK
ale kazdy clovek, ktory sa v tom nevyzna, povie ze jaka pekna a dobra, lebo ma novy nater. Jeho uz nezaujimaju az tak sedadla, a toboz nie kolesa. A taka pochvala im staci ? ? ?
V DPMK je to proste tak ked sa niečo stane vynni je iba a iba vodič nik sa zaneho nepostavi kazdy na nich kašle všetko je prednejšie ako vodič.Tak ako ked handru hodite do kuta takto su brany vodiči v DPMK.To je moj nazor ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023