Dalo by sa to potiahnuť cez Maurerovu, Dvorkinovu a po starej Sečovskej dole, aby boli obslúžené aj tie nove domy čo sa tam stavajú a majú stavať, cesta tam je už s časti opravená.
30' od tej 6. do 20. hodiny. Večer by sa to asi neuživilo. A zopár spojov v rámci tej 30-minútovky (najlepšie v sedle) vynechať kvôli prestávkam. Skúšobná prevádzka by už ukázala viac... Ale ešte predtým by to chcelo doladiť presnú trasu a umiestnenie nových zastávok. ?
Bratislavské midibusové linky majú väčšinou 30 min. interval. Tak akurát, jeden bus aby stihol, a abo bola rezerva na konečnej, možno by sa dala spraviť ešte 20 minútovka v špičke ak by točil bez prestávky.
Najprv by sa obyvateľom Bielocerkevskej (a ostatných spodných ulíc) mala dostať do rúk anketa, kedy najčastejšie cestujú. Samozrejme študenti a zamestnaní by volili špičku, ale ak by sa bral ohľad na dôchodcov, mohlo by to byť zaujímavé ?
Tuším, že pred voľbami sa to v BA nejak rozmohlo, ale tamojšie pomery ja neviem posúdiť.
Re #58668 eMareq: Iste. A hlavne, najprv by tu museli byť aspoň 2-3 midibusy pre prípad zálohy, keďže iné sa tam nedostane. Vymýšľať sa môže, ale myslím, že oprávnených požiadaviek by sa veľa nenašlo.
Interval... hádam 30'. To by bola linka, kde si cieľová skupina odchody zapamätá a snáď nikto nečaká a ani nie je cieľom, aby ju využíval celý spodok Furče masovo. Prípojovosť najskôr k L15.
interval by musel byť dosť atraktívny na to, aby sa človeku oplatilo čakať - nie každý by prišiel spojom, na ktorý nadväzuje táto vnútrosídlisková linka. 30 minút sa mi zdá dosť veľa, ak si zoberieme, že kilometer (teda vzdialenosť približne rovnajúca sa vzdialenosti navrhovaným cieľom od hlavnej cesty) človek prejde za cca 10 minút.
Netvrdím, že AJ tam by sa nehodil (možno na toto čo som navrhol je naozaj nevhodný). Na druhej strane už vidím ako sa tu "vymýšľajú" nové lokality, kam by MHD mohla perspektívne jazdiť. Tu nie je mesto schopné zabezpečiť poriadne premávku toho čo je dnes, lebo to malo totálne v paži. Najprv treba stabilizovať základ.
Aké by mali tie "vnútrosídliskové" linky intervaly? Keď napríklad teraz ktosi považuje za normálne mať linku s veľkokapacitnými autobusmi a ranným intervalom 20, popoludňajším 24 (kto toto mohol navrhnúť...) minút a nazvať to posilovou expresnou linkou (nehovoriac o 30-tich minútach na exprese 56).
predošlej starostke bola prednejšia 18-ka priamo k nemocnici a na cintorín, akurát zabudla na linku z nemocnice priamo domov, keď sa náhodou pacient uzdraví a bude sa chcieť vrátiť ?
Dokonca aj mladí tam majú problém napríklad teraz keď nasnežilo a ušlapalo sa to tam, je to dosť hardcore ísť dolu bez pádu. Rozhodne som za nejaké vnútrosídliskové linky v blbo dostupných lokalitách. Bratislava má niečo také že áno?
Nie, nie, midibus treba využiť na obsluhu nikdy neobsluhovaných lokalít s otrasnou pešou dostupnosťou. Napríklad linka Bielocerkevská - Lingov - SBD III. Pokiaľ viem, hlavný argument, prečo tam nikdy MHD nejazdila bol, že štandardný autobus sa tam nevprace. Tí chudáci, čo tam dole bývajú, hlavne menej mobilní, by si po rokoch zaslúžili "výťah" na Zupkovu. A určite by bol vyťaženejší ako dnes na L30. ?
citujem:
"K navrhnutým zmenám oproti súčasnému stavu sú kladné stanoviská zo strany všetkých kompetentných orgánov, ktoré sa vyjadrujú k projektu dopravného napojenia pred vydaním stavebného povolenia. Podmienkou je zabezpečenie prejazdnosti Štúrovej a Moldavskej ulice, sprístupnenie mestskej hromadnej dopravy a bezkolízne napojenie do parkovacieho domu. K tomu, aby sa dosiahol optimálny stav, musia prejsť úpravami aj priľahlé križovatky.
"Upravovať sa bude celý cestný úsek od križovatky Toryská-Štúrova s napojením na parkovací dom. Zmeny nastanú v mieste pri súdoch a na križovatke Žižkova-Štúrova. Úprava komunikácie Moldavská sa bude týkať napojenia do hromadnej garáže a úpravy križovatky Toryská-Moldavská-Štúrova cestnou svetelnou signalizáciou vrátane priechodu pre chodcov. Na Štúrovej ulici pribudnú v úrovni súdov dve nové zastávky MHD pre autobusovú, trolejbusovú a električkovú dopravu. Pre peších sa vytvorí signalizovaný priechod a riadený vjazd na parkovisko pred zimným štadiónom. Osadené budú aj bezpečnostné zábradlia, aby sa zabránilo živelnému pohybu chodcov cez komunikáciu. Vjazd na Kuzmányho ulicu sa rozšíri o jeden samostatný jazdný pruh, čím sa zvýši priepustnosť križovatky. Upravovať sa bude aj vjazd zo Žižkovej ulice," dozvedeli sme sa od Ing. Karola Iglódyho z Útvaru hlavného architekta.
Pri zastávkach MHD sa vytvoria niky. V týchto úsekoch sa komunikácia rozšíri na obidvoch stranách. Bližšie k jestvujúcim objektom sa posunú aj chodníky. Týmito stavebnými úpravami by sa mala dosiahnuť plynulá doprava. Riešenie počíta aj s pravým odbočením do existujúcich podzemných garáží medzi súdmi a výškovou budovou podnikateľského centra."
Článok je z 25.10.2006... A to pritom podľa mňa mala byť dopravná stavba č. 1 za éry pseudoprimátora Knapíka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5