1. Čo je také šokujúce na predstave, že niekto chce cez víkend cestovať z Watsonovej na KVP alebo THC? (Obzvlášť, ak takáto možnosť tam od nepamäti existovala?)
2. Čo je také šialené na zachádzke L12 k nemocnici? (Priamo kopírujúc L7 by to bolo lepšie?)
3. Kto a koľko zaplatil, resp. sa vo verejnej zbierke vyzbieral na:
a/ cez víkendy vzduch voziace L13 a 52L na omnoho dlhších úsekoch ako je Watsonova?,
b/ priame spojenie Kavečian a ZOO so ŽST a nezmyselnú zachádzku L29 a L33 na Bottovu?,
c/ letné kĺbové ťažké jalové km na Jahodnú?,
d/ vzduch voziacu L12 cez víkendy v severnej časti trasy?
4. Prečo mesto nemá problém zaplatiť víkendové vozenie vzduchu centrom na linkách z valalu do valalu, ale na linku zo sídliska na sídlisko cez Watsonovu si už majú robiť ľudia zbierku?
"7. júna bol na linke č. 1 predĺžený interval z 15 na 20 minút ale už od 28.júna 1993 je prevádzka na tejto linke DEFINITÍVNE ukončená, takisto týmto dňom skončila prevádzka aj na linke č. 8. Postupne sa pripravovala aj likvidácia linky č. 5 s trasou: amfiteáter-Moldavská-OD Bajkal. Od 1. septembra začala premávať len počas špičiek a od 23. decembra bola jej premávka ukončená.
Mne sa z neho chce vracať. Sny o regiotram nech rozpráva vnúčatám pri krbe. Rozpadajce sa vozy tu jazdia teraz a nebudú čakať 10 rokov na nejakú regioelektričku
Knapík ohľadom trolejbusov nepovedal nič nového. Len potvrdil, že tá prvotná úvaha prezentovaná v roku 2007 nie je iba úvaha.
"Čo sa týka linkového vedenia, tak každá zmena má svoje výhody aj nevýhody. Treba si na to zvyknúť. Ide o to, či sa z bodu A do bodu B viem prepraviť rýchlejšie s prestupmi, ako predtým. To je dôležité kritérium. Zmeny sa však budú vyhodnocovať a ukáže sa, či v tom modeli treba pokračovať, alebo sa vrátime k systému dlhých nosných trás bez prestupov."
Ja sa určite nechcem vracať k "dlhým nosným trasám", ale zlepšovať to čo tu je. To je podľa mňa správna cesta.
eMareq
"Čo sa týka linkového vedenia, tak každá zmena má svoje výhody aj nevýhody. Treba si na to zvyknúť. Ide o to, či sa z bodu A do bodu B viem prepraviť rýchlejšie s prestupmi, ako predtým. To je dôležité kritérium. Zmeny sa však budú vyhodnocovať a ukáže sa, či v tom modeli treba pokračovať, alebo sa vrátime k systému dlhých nosných trás bez prestupov."
Ja sa určite nechcem vracať k "dlhým nosným trasám", ale zlepšovať to čo tu je. To je podľa mňa správna cesta.