aj posledná veta je zaujímavá - v súvislosti s cenou tých vozov. Ak zoberieme do úvahy, že priemerne stála ich údržba ročne o 6000000 $ viac ako u ostatných vozov, za 6 rokov prevádzky je to 36000000 $, čo je vyše 1/3 ich obstarávacej ceny. A to sa pritom všetky poruchy mali riešiť v rámci záruky.
Inak, dokopy ich bolo stiahnutých 226, v tom článku majú pri 1. údaji o ich počte preklep.
jaj, síce fakt, 2. je smer KVP. Nikdy mi nešlo do hlavy prečo smer Železníky je zahrnutý v smere Moldavská cesta. Na mojom výpočte 2 x 2 = 4 to ale nič nemení, situácia 4 vozov za sebou je celkom reálna a zodpovedajúca nastoleným pravidlám.
2. nástupište od križovatky? blbosť, 15ka stojí bližšie ku križovatke..tiež si myslím, že ide o južnú stranu, kde bežne otvárajú dvere, aj keď je tretí v poradí....no štvrtý je už drzosť...mne sa to stalo na Tomášikovej 36+22+72, aj ten trolejbus /1014/ otvoril dvere, a znova ku zastávke nepristavil..otvorené dvere som si však všimla, takže sme prebehli, i keď som mala chuť ho niekam poslať..../prestupovali sme z prvého voza/..
"Sú tam len tri zastávky vedľa seba"
--->>> odkedy sú na severnej strane NO 3 stanovištia
"Pokiaľ sa prípad stal tak, ako uvádza cestujúci, vodič linky 15 spravil chybu, rovnako aj vodič vozidla pred ním"
--->>> v článku nie je nikde uvedené o spoje, akých liniek išlo, takže nechápem, ako si hovorkyňa môže hneď dovoliť vyvodzovať závery
pokiaľ sa jedná konkrétne o túto zastávku, tak tam môžu stáť 4 vozy za sebou a nič neporušujú - keďže tam sú 2 stanovištia hneď za sebou, tak 2 x 2 = 4 (samozrejme len v prípade, že dané vozy stoja na svojich stanovištiach). L 15 stojí na 2. stanovišti, takže ak aj stáli pred ním 3 vozy, ešte to nemusí znamenať, že vodič porušil normu o správnom státí v zastávke.
Ten článok mi ako celok pripadá riadne populistický.
Isidor