Chcem sa opytat, ked nove Citelisy pribudnu do vypravy, budu vsetky Ikarusy 280 a Karosy C 744 odstavene? A ktore B 741 sa odstavia? Ikarusy 435 ostanu vsetky?
Písal som to na margo toho, že šlo o dočasnú zmenu s tým, že po dvoch mesiacoch sa to vráti späť. Pri dočasnom zrušení L4 by bolo priamo dotknutých oveľa menej ľudí, ako v prípade trojky, o nič viac nešlo. Ale beriem, že bol by tam problém s obsluhou Kuzmányho, pretože spojov na L7 by bolo menej.
Už niekoľkokrát som tu písal, že som za čo najmenej liniek, no za to s kvalitným intervalom, hodným mestskej dopravy (čo sa týka súbehov a tohto sídliska... nebudem sa radšej opakovať). Takže dve linky s intervalom napríklad 6(5?)/10/12 (ráno, poobede, sedlo) by bohato postačovali a zmizol by ten odporný 20´ interval.
nebol si tu ty prvý,ktorý sa ozval,že prečo DPMK ruší L3 počas výluky?Že radšej mohli v Barci zrušiť L4 a aby mali by prestup na L12. Či v praxi si zistil,že takto to bolo lepšie?
K dnešnej ankete... Ak by ostal "výlukový" CP aj v bežnej prevádzke (teda bez L3a 3) s prihliadnutím na potreby počas školského vyučovania (posilnené intervaly v špičkách), ihneď by som to bral.
Malá pripomienka k poslednému Updatu - Kolaudácia rekonštruovaného .... :Ťažko je hovoriť o kolaudácii v jej pravom zmysle. Lebo tú vydáva stavebný úrad. Ja by som to dal do úvodzoviek.
Tu išlo o úplne niečo iné ... ?
Len jedna otazka. Novovylepene zastavkove CP elektriciek maju datum zaciatku platnosti 1.9., pritom 1.9. je este posledny den vyluky. Preklep? Chybna tlac?
Povedal som svoj názor a dal som otázku, na ktorú mi neodpovedáš ani Ty. A neútočím tu na ľudí len tak bez príčiny jak nejaká Iv a to tu má ešte Tvoju podporu... potom sa niet čo diviť, že toto fórum vyzerá, ako vyzerá.
2 rekonštrukcie, a to sú už veľké investície To snáď nemyslí vážne. Keby postavili trať na ŤHC, vtedy si môže dovoliť povedať, že DPMK sa podarila veľká investícia.
Nodes