Taká technická otázka, pri navrhovaní cestovného poriadku pri danom intervale, na základe čoho sa volia odchody (resp. 1.odchod) (v prípade ked netreba preklad liniek)? Prihliada sa ešte na niečo?
Pozoruhodné je, že L4 z Barce otáča na NO a L6 z Moldavskej otáča na NO a nikoho nenapadlo tieto linky spojiť a nemuselo nič otáčať na NO! Ľutujem vodičov, ktorí toto šialenstvo vymákli v tejto horúčave...
Ešteže v správach hovorili, že zamestnávateľ má poskytnúť prestávku na ochladenie v takýchto horúčavách... chcel by som vedieť, kto a kde sa stihne ochladiť na takej L4, ak má 4min v Barci a 6min na SN? o tom, že po dopovaní tekutinami potrebuje aj .... ? ? ?
konkrétne odchody, ktoré som napísal áno - platia len vtedy. Plus 1 spoj ráno cez pracovné dni a niekoľko ranných víkendových spojov nenadväzuje tiež. Kľudne môžeš oponovať, že je to len zlomok dňa. Ide ale o princíp. Keď raz niekto napíše každý spoj, tak nech to je každý spoj (nehovoriac navyše o vklade skrátených spojov L 55 do L 22, čo sa taktiež vo výlukovom vyhlásení nespomína).
veď ja práve narážam na obdobie mimo špičiek. 08, 23, 38, 53 verzus 08, 28, 48 sa v civilizovanom svete nenazýva nadväznosť.
Ten nepodarkový interval naopak de facto chválim (..."vyzerá logickejšie"...).
otázka: A vôbec - rád by som sa opýtal kompetentnej osoby, ktorá toto vymyslela, ako môže nadväzovať linka s 20-minútovým intervalom na linku s 15-minútovým intervalom každým spojom.
odpoveď: "V smere zo Sídliska Ťahanovce bude nadväzovať na zastávke Mier na každý spoj linky 27 (OKREM prepravných ŠPIČIEK, kedy je možné využiť aj linky 18 a 55)."
a ten nepodarkový interval? veď v tej diere tam ide 55N, tak načo by išiel ešte ďalší vzduchovozič?
Už keď sa tu spomína L 22, tak dávam do pozornosti nasledovné:
"V smere zo Sídliska Ťahanovce bude nadväzovať na zastávke Mier na každý spoj linky 27 (okrem prepravných špičiek, kedy je možné využiť aj linky 18 a 55)."
L 22 - príchod z Džungle (odchod z Mieru smer baňa): 08, 28, 48 (výnimočne v sedle 10, 40, 55)
L 27 - príchod z ŤHC (odchod z Mieru smer stanica): pracovné dni 08, 23, 38, 53 a víkend 05, 25, 45
to si fakt myslia v DPMK, že ľudia sú takí hlúpi, že ich opijú rožkom (takýmto vyhlásením)? A vôbec - rád by som sa opýtal kompetentnej osoby, ktorá toto vymyslela, ako môže nadväzovať linka s 20-minútovým intervalom na linku s 15-minútovým intervalom každým spojom. Ešte aj ten sedlový nepodarkový interval (15 minút - 15 minút - 30 minút) na L 22 s odchodmi z Mieru na 10, 40 a 55 vyzerá logickejšie než odchody vo zvyšnú časť pracovného dňa (špičky vzhľadom na iné linky pominiem).
Nejde mi o to, že by nebol daný prestupný vzťah kapacitne dostatočne vyriešený, ale o to, že DPMK zase klame cestujúcich vo svojom vyhlásení. Pritom stačí tak málo, ani náklady by sa nezvýšili a všetko by bolo OK.
Neviem ako je to tam, ale ostatné nálepky sú krížom prelepené tenkou červenou lepiacou páskou. Som zvedavý, ako po výluke to dajú dole. Ak sú teraz také horúčavy, určite tam zostanú pozostatky tej pásky, a nové nálepky nedajú ako ich poznám ? ? ?
Mr.Henky