Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
a akoze oznamit, ze na zimnej nestoji L22?
Reply on: Peter55 #55645:
Jáj!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Reply on: MHDmarek #55644:
No a? To je RAčka
2. Nominácia na chronometrážny počin roka.
LRA6, úsek Gymnázium Opatovská >> Tepláreň - 2 MINÚTY!!!
Reply on: 5 #55641:
hej hej, hlavne že sa o tom kecalo, že to bude opravene pri najbližšej zmene.
Reply on: jt #55640:
12ka obsluhuje tie časti, kde je ďaleko od električky... čiže bez električky by z tých častí bolo naopak ďaleko k autobusu
Nominácia na chronometrážny počin roka.
Linka 20 a 20L, úsek Sečovská » SOUŽ - 4 MINÚTY!!!
Reply on: Isidor #55638:
Barcu poznám dosť dobre, nerozumiem na čo narážaš.
Reply on: RDZ 50 #55636:
Alebo sa to dá riešiť prenosnou kadibúdkou, snáď to nie je taká závratná položka.
Reply on: jt #55637:
a ty si videl niekedy Barcu aspoň na mape?
Reply on: Isidor #55633:
Veď dvanástka kopíruje električkovú trať a dokonca zachádza aj priamo do mestskej časti. Tak neviem čo by bolo lepšie a kde je potrebné chodiť k MHD ďalej...

Re #55635 Peter55: Jasné, že necestuje, ale je tam mnohonásobne vyšší potenciál. A ak by niekto chcel použiť ako argument linku 19, tak tu vyvstáva otázka, či je vhodné na Jazere presadzovať na úkor električiek autobusy ešte viac, ako sa to deje aj bez nejakých výluk...
Reply on: jt #55632:
Re #55632 jt: štvorka mohla ostať tak, ako počas výluky Nám. osloboditeľov - Hotel Strojár v lete 2004, čiže z Barce na Strojár a späť. Vodič sa "vyšťal" aj pri voze v oblúku na Strojári a nikto sa "neposral"... a nemyslím si, že to niekoho trápilo... aj keď zároveň, vtedy hore ešte neboli ľudia, ktorí by riešili dilemu, ako zrušiť linku 3 s čo najobstojnejším odôvodnením jej bezvýznamnosti... že? ? ?
Reply on: jt #55632:
Pochybujem, že 25 tisic ľudi ide na stanicu. Doprava na Jazero sa nezrušila uplne tak nevidim problem.
Reply on: jt #55632:
No neviem neviem že ktor ejväčšia veď ta pri zimnej je 2x taka.
Reply on: jt #55632:
áno áno, Jazerčanom treba PRIAMY spoj na stanicu z každej zastávky, lebo predsa nebudú prestupovať, dedinčania nech sa pokojne prejdú kilometer k 12ke ?
Reply on: Peter55 #55630:
Ja by som povedal, že väčšia križovatka je tá pri športovej hale.

Inak, súhlasím s tým, čo tu bolo napísané a čo som už minule spomínal. Trojka pokojne mohla ostať a štvorka nemusela vôbec jazdiť. Veď je jednoduchšie prestúpiť z dvoch liniek na linku 12 do dediny, ako z jednej linky na inú na 25-tisícové sídlisko. Tu nejde o averziu voči prestupom, ale tak by to bolo jednoduchšie.
Reply on: Daniela1 #55611:
a vieš že aj mne toto napadlo? len vedel som, prečo to tu nepíšem... ? ? Dúfam, že tá vnútená ukážka fungujúcej štvorky a nepotrebnej trojky (so zámienkou výluky, samozrejme 😃 - však, padlo vhod...) skončí rovnako ako výluka... ?
Reply on: Peter55 #55629:
Aha tak beriem späť, už som sa zľakol že idu robiť tu väčšiu križovatku ?
Inak chcem sa opytať ešte taky detail, že 9ka bude chodiť na Št. tech. univerzity. To ako budu robiť ten trojuholnik keď tam bude chodiť električka?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.