Reply on: TA #55461:
Nemyslím si, že by bolo potrebné posilňovať L12 v čase sedla / cez víkend (ak máš na mysli toto). Nejaký záujem cestujúcich tam nevidím. To nieje nosná linka, to je nejaká forma doplnkovej linky, bez ktorej by Podhradová vedela existovať. Zatiaľ čo L16 by si to posilnenie v celej svojej dĺžke / šírke / výške / kráse zaslúžila. Inak akože tých 5 minút pred a 5 minút (0 - 5 - 20 - 35 - 40) po či ide L12 po / pred L16 znamená nejaké zásadné zhoršenie / nepravidelnosť? L16 je nosná linka a ako taká by mala mať interval 10/12/15/20 v "c" resp. 12/15/15/20 cez "w" od jednej po druhú konečnú, bez nejakých skrátených staničných šaškární, kde sa to pekne krásne vyskladá na niečo rozumné.Ja rozumiem ten nepomer, že cez sedlo "c" / "w" idú dva spoje / hod. a cez víkend sú to 3, je jasný. Najlepšie riešenie podľa mňa, je to, ktoré píšem Tebe.
RDZ 50
http://www.ulozisko.sk/305998/foto.jpg