vzhľadom na vyťaženie kapacity niektoré vlakové spoje mohli rovno odrieknuť (alebo to bola len náhoda, že som videl práve 355, ktorý bol takmer úplne prázdny?). Ale chvála ŽS za náhradnú dopravu.
Z Prešovského fóra: Tie prešovske klbaky čo ste videli,šli ako nahrada namiesto vlaku,pretože vlak mal technicku poruchu a nemohol sa dostat do Prešova,tak museli poslat klbaky,na jednom znich som siel aj ja,jeden mal cislo 351,a ten druhy 357,a stali na všetkých kde mal aj vlak stať.Lenže Drienovskej novej vsi,mal problem sa otočiť.
keď se na JZR nemali elektrinu ( v podstate celý deň až do 19 tej) , tak ED na JZR jazdila ( ale neviem presne čas, len videl som behať briky) , tesco JZR zrejme šlo z nejakého generátora, IDEA bola bez prúdu, aj obchodíky v Tescu, ale samotná predajňa bola síce pohasnutejšia, ale nakupovalo sa.
JZR bolo od prúdu asi odpojeneé najdlhšie....
tam to je vymyté, nieje to priamo nejako pretrhnuté, skrátka, "priboj" to tam vyhlodal. Stožiar elektrického vedenia, čo tam bol, padol. Pri Splave zhruba od obeda už Hornád viditeľne ustupuje, oproti ránu ( bol som tam pred piatou fotiť) v priebehu dneška klesla aj pol meter.
5